Kenzo L'Eau Par Kenzo Pour Homme
Toaletna voda za moške

Kenzo L'Eau Par Kenzo Pour Homme predstavlja svežo in dinamično potovanje v svet citrusnih dišav, kjer se srečujeta energija in mir. Ta toaletna voda je popolna izbira za moške, ki iščejo edinstven način izražanja svoje osebnosti. Znamka Kenzo je znana po svoji drznosti in inovativnosti, zaradi česar prinaša na trg dišave, ki postanejo ikonične.
V srcu kolekcije L'Eau Par Kenzo Pour Homme boste našli harmonijo citrusnih in vodnih tonov, ki vzbujajo občutek svežine in čistosti. Uvodna kombinacija limone, yuzuja in zelenega popra ustvarja občutek iskrive energije, ki je idealen za poslovne sestanke ali neformalne srečanja s prijatelji.
Srce dišave je osvežujoča kombinacija zelenih tonov, lotosovega cveta in mete, ki prinašajo občutek miru in ravnotežja, kot da ste se znašli sredi tihega vrta po dežju. Osnova iz belega mošusa in cedre daje dišavi globino in moškost, ki ostane z vami skozi ves dan. Ta toaletna voda je odličen spremljevalec za sodobnega moškega, ki ceni nežnost in eleganco.
Nanesite Kenzo L'Eau Par Kenzo Pour Homme na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer je koža toplejša in se dišava bolje razvije. Za dolgotrajen učinek nanesite na čisto in suho kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne porušite vonjne kompozicije. Zaradi svoje svežine je ta toaletna voda idealna za vsakodnevno uporabo, bodisi v pisarni ali v prostem času.
Vodja limona, yuzu, zelene začimbe
Srce lotosov cvet, meta, vodne note, zelene note
Ozadje beli mošus, cedra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352810087908
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00