Kenzo Once Upon a Time Men
Toaletna voda za moške

Kenzo predstavlja svojo ekskluzivno linijo Once Upon a Time Men, ki je sinonim za eleganco in sofisticiranost. Ta toaletna voda je utelešenje moškosti in osebnosti, ki jo bo vzljubil vsak sodoben moški. Dišava je nezamenljiva zaradi svojega lesnega značaja, ki jo naredi idealno izbiro za večerne dogodke ali formalne priložnosti.
V srcu te dišave se skrivata muškatni orešček in ingver, ki dodajata kompoziciji nežno pikantnost in toplino. Glava je osvežena s koriandrom, ki prinaša lahkotnost in svežino. Osnovne note vetiverja ustvarjajo dolgotrajen, čuten učinek, ki pusti nepozaben vtis. Kenzo Once Upon a Time Men je dišava, ki vzbuja moč in samozavest, in je idealna za moške, ki želijo pustiti izrazit vtis.
Drzen in karizmatičen, Kenzo Once Upon a Time Men je več kot le parfum. To je zgodba, ki se odvija na vaši koži. Ta dišava je popolna za tiste, ki iščejo harmonijo med tradicijo in modernostjo ter želijo izraziti svojo edinstveno osebnost s pomočjo elegantnih in hkrati izrazitih tonov.
Nanesite Kenzo Once Upon a Time Men toaletno vodo na čisto in suho kožo, idealno na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se dišava razvije v vsej svoji lepoti in traja ves dan. Izogibajte se drgnjenju nanesenih mest, da ne bi prišlo do motenj v dišavni sestavi. Za daljšo obstojnost lahko dišavo slojite z drugimi izdelki iz iste linije, kot sta deodorant ali mleko za telo.
Vodja koriander
Srce ginger, muškatni orešček
Ozadje vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352810308010
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00