Kenzo Totem Orange
Toaletna voda unisex

Odkrijte edinstveno Kenzo Totem Orange, toaletno vodo, ki prinaša svež val ustvarjalnosti in individualnosti. Ta lesna dišava je del inovativne kolekcije Totem, znane po svoji drznosti in izvirnosti. Kenzo, priznana blagovna znamka na področju parfumov, prinaša ta unisex dragulj, idealen za tiste, ki iščejo nekaj izjemnega. Dišava Totem Orange je popolna spremljevalka na poletnih festivalih, kjer se prepletajo radost in svoboda.
Dišava Kenzo Totem Orange se odpre s svežimi toni limone in grenke pomaranče, ki vas takoj očarajo s svojo iskrivo energijo. V srcu dišave se prepletajo sladki akordi fige, cvetov limone in breskve, ki ustvarjajo harmonično in osvežujočo mešanico. Osnovni toni vključujejo cedro, belo mošus, kakav in vetiver, ki dišavi dodajo globino in prefinjenost. Ta kompozicija je idealna za tiste, ki cenijo eleganco in želijo pustiti nepozaben vtis.
Kenzo Totem Orange je utelešenje svobode in individualnosti. Ta dišava je ne le odličen dodatek za vsakodnevno nošenje, temveč tudi za posebne priložnosti, kjer želite izstopati s svojo edinstvenostjo. Njena univerzalna narava jo naredi primerno za moške in ženske, ki si želijo dišave, ki je izraz njihove osebnosti.
Za maksimalni učinek nanesite Kenzo Totem Orange na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta območja so naravno toplejša, kar pomaga intenzivneje sproščati in razvijati dišavo. Za dolgotrajen učinek lahko dišavo uporabite tudi na oblačilih, vendar se izogibajte nanašanju na občutljive tkanine, da jih ne poškodujete. Ne pozabite, da je manj včasih več, zato dišavo nanašajte z občutkom, da dosežete eleganten in nevsiljiv vtis.
Vodja grenka pomaranča, limona
Srce breskev, figa, limonin cvet
Ozadje beli mošus, cedra, kakav, vetiver
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872305489
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00