Fotografija je pripravljena
Kenzo Totem Yellow
Toaletna voda unisex

Kenzo Totem Yellow je osvežujoča in poživljajoča dišava, ki uteleša igrivost in edinstvenost. Ta citrusna toaletna voda je del kolekcije Totem priznanega podjetja Kenzo, ki slovi po svojem inovativnem in avantgardnem pristopu k parfumom. Dišava se začne z iskrivimi notami roza grenivke in limone, ki takoj prebudijo vaše čute in vam podarijo občutek svežine. Ta dišava je idealna za dnevno nošenje, kadar želite delovati sveže in energično, na primer pri poslovnem sestanku ali popoldanskem izletu.
V srcu Totem Yellow se prepletajo nežni akordi hediona, čaja, breskve in vrtnice, ki ustvarjajo harmonijo med lahkotnostjo in eleganco. Ta kombinacija poudarja nežnost in prefinjenost, zaradi česar je dišava popolna izbira za srečanje s prijatelji ali romantično večerjo. Osnovo te dišave tvorijo belo mošus, lesni akordi in usnje, ki prinašajo globino in čutnost, ki vas obdaja ves dan.
Kenzo Totem Yellow je več kot le dišava, je izraz osebnosti in stila. Ta 50 ml toaletna voda je zasnovana tako, da postane nepogrešljiv dodatek za tiste, ki iščejo uravnoteženo kombinacijo svežine in elegance. Zaradi svoje uniseks narave je primerna za vsakogar, ki se ne boji biti izviren in izstopati iz množice.
Nanesite Kenzo Totem Yellow na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi, kjer telesna toplota poskrbi, da se dišava bolje sprošča. Za maksimalni učinek nanesite dišavo takoj po kopeli na suho kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne uničite nežnih dišavnih molekul. Ta tehnika zagotavlja, da bo dišava ostala sveža in dolgotrajna ves dan.
Vodja limona, rožnata grenivka
Srce breskev, hedion, vrtnica, čaj
Ozadje beli mošus, leseni akord, usnje
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872296626
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00