Kenzo World
parfumirana voda za ženske

Kenzo prinaša v svet dišav izjemno kolekcijo World, ki uteleša umetniški pristop in kreativnost. Ta parfum je ustvarjen za ženske, ki se ne bojijo biti v središču pozornosti in rade izražajo svojo individualnost. Kenzo World je cvetlična simfonija, ki vas obdaja s svojo osvežujočo in dinamično avro, idealno za družabne večere ali elegantne koktajl zabave.
Parfumirana voda Kenzo World se začne s sijočo glavo rdečega sadja, ki dišavi dodaja svežino in igrivost. Srce je polno cvetličnih tonov, vključno z nežnim egiptovskim jasminom in romantično potoniko, ki skupaj ustvarita harmonijo nežnosti in elegance. V osnovi je ambroksan, ki dišavi dodaja globino in trajnost, kar zagotavlja, da bo vaš prisoten vonj dolgo ostal v spominu drugih.
Ta parfum je idealna izbira za ženske, ki želijo izžarevati samozavest in šarm. Kenzo World je simbol sodobne ženskosti in je namenjen tistim, ki iščejo nekaj več kot le običajno dišavo. Sprejmite izziv in se prepustite tej edinstveni dišavi, ki vas bo spremljala na vsakem koraku.
Nanos parfumirane vode Kenzo World opravite na pulzne točke, kot so zapestja, vratna arterija ali za ušesnimi mečicami, kjer je koža najtoplejša in se vonj bolje razvije. Za dolgotrajen učinek lahko vonj rahlo nanesete tudi na oblačila ali lase. Pri nanosu imejte v mislih, da je manj včasih več – nekaj kapljic je dovolj, da vaš osebni prostor napolni ta čudovita cvetlična dišava. Prepričajte se, da parfum ne pride v neposreden stik s kožo, če imate občutljivo kožo.
Vodja rdeče sadje
Srce cvetlične note, egipčanski jasmin, potonika
Ozadje ambroksan
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872323490
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00