Kenzo World Power
parfumirana voda za ženske

Kenzo predstavlja svojo ikonično linijo World Power, ki pooseblja moč in samozavest sodobne ženske. Ta parfumska voda je sinonim za lesni luksuz, ki vas obdari z edinstveno avro elegance in suverenosti. Kenzo World Power je dišava, ki je skrbno zasnovana, da poudari naravno lepoto in karizmo vsake ženske, ki jo nosi.
Ta dišava je idealna za večerne dogodke, ko želite izstopati in pustiti nepozaben vtis. Kompozicija se začne s svežimi notami ciprese, ki dajejo parfumu živahnost in energijo. Srce dišave preseneča z nežno soljo morskega vetriča, ki prinaša občutek miru in ravnotežja. Osnova sestavljajo sladki in zapeljivi toni fižola Tonka, ki parfumu dajejo globino in dolgotrajen vonj.
Kenzo World Power ni le običajna dišava, ampak je izjava o notranji moči in neodvisnosti. To je dišava, ki vas bo spremljala na pomembnih dogodkih, kot so gala večeri ali pomembna poslovna srečanja, kjer morate biti samozavestni in prepričani vase. Ta dišava pooseblja sodobno dojemanje elegance in poguma, ki ju Kenzo mojstrsko združuje v svojih ikoničnih parfumih.
Za najboljši učinek nanesite Kenzo World Power parfumsko vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta naravno oddajajo toploto, kar omogoča, da se dišava popolnoma razvije in dolgo obstane. Priporočljivo je, da dišavo nanesete z majhne razdalje, da se enakomerno razprši. Izogibajte se drgnjenju zapestij, saj bi lahko s tem motili nežno strukturo dišave. Vedno shranjujte parfum na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo intenzivnost in značaj.
Vodja cipres
Srce morska sol
Ozadje fižol Tonka
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872384057
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00