Kenzo World Power
Toaletna voda za ženske

Kenzo predstavlja svojo edinstveno linijo World Power, ki slavi individualnost in samozavest. Ta toaletna voda pooseblja duha moderne ženske, ki se ne boji biti drugačna in izstopati iz množice. Kenzo World Power je drzno dojemanje ciprske dišave, ki izžareva moč in eleganco. Idealna je za večerne dogodke, kjer želite izstopati s svojo edinstvenostjo in karizmo.
Dišava se odpira z nenavadno glavo ciprese, ki dišavi dodaja svežino in živahnost. Ta svež začetek sledi srcu morske soli, ki dišavi prinaša nenavadne in osvežujoče tone. V osnovi se skrivajo fižol tonka, ki dišavi dodajajo toplino in sladkost. Ta kombinacija ustvarja harmonično, a hkrati vznemirljivo kompozicijo, ki je nepozabna.
Kenzo World Power ni le parfum; je izraz svobode in moči. Dišava je zasnovana tako, da slavi ženske, ki stojijo za svojimi odločitvami in se ne pustijo omejevati s konvencijami. Vsak vdih te dišave vas popelje v svet, kjer imate moč izraziti svojo pravo bistvo in živeti po lastnih pravilih.
Nanesite Kenzo World Power na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in dekolte, da se dišava bolje razvije in traja cel večer. Če želite, da dišava pusti nežen tančico, jo lahko rahlo nanesete tudi na lase ali oblačila, vendar se izogibajte stiku z občutljivimi tkaninami. Zaradi svoje intenzivnosti je toaletna voda idealna za večerno nošenje, ko želite izstopati in se hkrati počutiti samozavestno.
Vodja cipres
Srce sol
Ozadje fižol Tonka
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872403291
Kenzo je svetovno znana blagovna znamka, ki izvira iz Japonske, ustanovljena leta 1970 v Parizu, pod vodstvom vizionarskega oblikovalca Kenza Takada. Njegova drzna vizija združevanja japonske tradicije z evropskim šarmom je vplivala na celotno smer modne hiše in ji hitro prinesla priznanje na svetovni sceni. V nekaj desetletjih je Kenzo postal sinonim za izvirnost in barvitost, ne le na področju mode, temveč tudi v segmentu parfumov. Med ključne trenutke znamke spadajo predstavitev ikoničnih kolekcij, ki jih navdihuje narava, in globalna širitev, ki je zajela tudi področje lepote.
Filozofija Kenzo temelji na veselju do življenja, svobodi izražanja in spoštovanju raznolikosti. Blagovna znamka izstopa s svojim igrivim pristopom k barvam in vzorcem, ki se pogosto navdihuje s cvetličnimi motivi in naravnimi elementi, kar se odraža v vseh izdelkih od mode do parfumov. Na področju trajnosti daje poudarek na nežno sestavo, reciklabilno embalažo in netestiranje na živalih. Kreativni koncept znamke temelji na harmoničnem povezovanju vzhodne in zahodne kulture, kar nagovarja ne le ljubitelje mode, temveč tudi znane osebnosti – med ambasadorji znamke so bile na primer igralka Shu Qi ali manekenka Julia Garner. Kenzo je prav tako znan po svojih izrazitih kampanjah in izvirni predstavitvi na družbenih omrežjih.
V asortimanu Kenzo najdete ne le modne kolekcije, temveč predvsem ikonične parfume, ki so postali legende – na primer Kenzo Flower by Kenzo, katerega vonj je slavljenje čistosti in ženstvenosti, ali kolekcija Kenzo Homme, znana po svoji svežini in navdihu morja. Poleg tega ponuja telesno kozmetiko in dodatke, ki poudarjajo edinstven slog znamke. Omejene izdaje in sodelovanja z vodilnimi oblikovalci ali vplivneži vedno prinašajo nove poglede na tradicionalne vrednote znamke. Kenzo je idealna izbira za tiste, ki iščejo edinstveno povezavo elegance, svežine in igrivosti, obožujejo sodoben dizajn in želijo izstopati iz množice.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00