Kérastase Aura Botanica Lait de Soie
zaščitno mleko proti nakodranosti

Kérastase Aura Botanica Lait de Soie je revolucionarno zaščitno mleko, ki nudi popolno nego za vaše lase. Ta ekskluzivna linija Aura Botanica je znana po svojem naravnem pristopu in uporablja 98 % sestavin naravnega izvora. Mleko je idealna izbira za tiste, ki iščejo učinkovito zaščito proti krepastim lasem in hkrati želijo svojim lasem dati naraven sijaj in mehkobo.
Ta izdelek je zasnovan za intenzivno vlaženje in hranjenje, kar je ključno za šibke, lomljive in suhe lase. Kérastase je blagovna znamka, ki je sinonim za luksuzno nego las, in Aura Botanica Lait de Soie je še en dokaz njihove zavezanosti inovacijam in kakovosti. Mleko je popolno za vsakodnevno oblikovanje, ne glede na to, ali se odpravljate na poslovni sestanek ali večerno srečanje s prijatelji.
Ta izdelek je idealen za šibke, lomljive, suhe in poškodovane lase. Prav tako je primeren za tanke in neukrotljive lase, ki potrebujejo dodatno nego.
Nanesite majhno količino Aura Botanica mleka na vlažne lase pred oblikovanjem. Enakomerno razporedite in nadaljujte z urejanjem las po potrebi. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Zaščitni losjoni in kreme za oblikovanje |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Aura Botanica |
| Velikost | 150 ml |
| Vrsta las | Šibki lasje, Krhki lasje, Suhi lasje, Poškodovani lasje, Nepokorni lasje, Tanki lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636591282
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00