Kérastase Couture Styling Matérialiste Thickening Spray Gel
razpršilni gel za volumen las

Odkrijte čar Kérastase Couture Styling Matérialiste Thickening Spray Gel, ki prinaša revolucijo v nego tankih las. Ta sprej je zasnovan tako, da vašim lasem doda neverjeten volumen in gostoto, ne da bi jih obtežil. Znamka Kérastase je znana po svoji strokovnosti na področju lasne kozmetike, kolekcija Couture Styling pa je dokaz za to. Ta izdelek je idealen za ženske, ki želijo svojim lasem dodati polnost in teksturo, še posebej ob posebnih priložnostih, kot so zabave ali pomembni sestanki.
Z Kérastase Couture Styling Matérialiste boste dosegli ne le volumen, temveč tudi dolgotrajno fiksacijo, ki bo vašemu pričeski zagotovila popolnost ves dan. Sprej je enostaven za uporabo in njegova lahka tekstura poskrbi, da lasje ostanejo naravno gibljivi in mehki na dotik. Ta izdelek je odlična izbira za vsako žensko, ki si želi profesionalnega stylinga v udobju doma.
Ta izdelek je idealen za tanke lase, ki potrebujejo dodaten volumen in teksturo. Odlično se obnese za ženske, ki želijo doseči bolj poln videz las.
Nanesite Couture Styling Matérialiste na vlažne lase od korenin do konic. Nato lase posušite s sušilcem za lase za dosego maksimalnega volumna. Za boljše rezultate uporabite okroglo krtačo.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Geli za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Couture Styling |
| Velikost | 195 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630714120
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00