Kérastase Couture Styling Mousse Bouffante
utrjevalec pene za močno fiksacijo

Odkrijte popolno kombinacijo elegance in moči z Kérastase Couture Styling Mousse Bouffante, penastim utrjevalnim sredstvom, ki nudi močno fiksacijo in volumen za vse tipe las. Znamka Kérastase je sinonim za luksuzno nego las, njena kolekcija Couture Styling pa je zasnovana tako, da izpolni pričakovanja tudi najzahtevnejših uporabnic. To utrjevalno sredstvo je idealna izbira za svečane priložnosti, kjer potrebujete, da vaša pričeska ostane brezhibna ves dan.
Kérastase Couture Styling Mousse Bouffante lasem nudi ne le močno fiksacijo, temveč tudi naravno gibanje in sijaj. Njegova lahka penasta tekstura se enostavno nanaša in ne obremenjuje las, kar ga naredi popolnega spremljevalca za vsakodnevno oblikovanje in posebne priložnosti. Zaradi inovativne formule ostajajo lasje prožni in polni življenja, ne da bi izgubili svoj naravni videz.
To penasto utrjevalno sredstvo je primerno za vse tipe las, ne glede na to, ali imate tanke, goste, ravne ali valovite lase.
Nanesite majhno količino pene na vlažne lase in enakomerno razčešite od korenin do konic. Za doseganje maksimalnega volumna in fiksacije uporabite sušilec za lase in stilne krtače. Couture Styling vam bo pomagal doseči profesionalen videz kar v udobju doma.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Utrdila za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Couture Styling |
| Velikost | 150 ml |
| Vrsta las | Vse vrste las |
Izjemno vnetljiv aerosol.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630542907
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00