Kérastase Densimorphose Thickening Treatment Mousse
obdelava pene za volumen las

Kérastase Densimorphose Thickening Treatment Mousse je revolucionarna negovalna pena, zasnovana posebej za tanke lase, ki potrebujejo volumen in vitalnost. Ta luksuzna pena prestižne znamke Kérastase je del kolekcije Densimorphose, ki se osredotoča na krepitev in zgoščevanje las. Zaradi svoje lahke teksture las ne obremenjuje, temveč jim takoj doda volumen, kar je idealno za posebne priložnosti, kot so zabave ali pomembni poslovni sestanki.
Znamka Kérastase je znana po svojem poudarku na kakovosti in inovacijah na področju nege las. Kolekcija Densimorphose je priljubljena med ženskami, ki iščejo učinkovito rešitev za tanke in brezvoljne lase. Ta pena ne le da dodaja volumen, ampak tudi izboljšuje strukturo las, kar jim daje bolj zdrav in poln videz. To je popolna izbira za tiste, ki želijo doseči profesionalni rezultat v udobju doma.
Ta pena je idealna za tanke lase, ki potrebujejo volumen in gostoto. Primerna za ženske, ki iščejo lahko in neobremenjujočo rešitev.
Majhno količino pene Densimorphose nanesite na dlani in enakomerno nanesite na mokre lase. Osredotočite se na korenine in nato lase posušite s sušilcem za največji volumen. Priporočljivo je redno uporabljati za najboljše rezultate.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Utrdila za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Densimorphose |
| Velikost | 150 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje |
Izjemno vnetljiv aerosol.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630661073
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00