Kérastase Genesis Fondant Renforcateur
krepilni balzam za redčenje las

Kérastase Genesis Fondant Renforcateur je revolucionarni balzam, zasnovan posebej za ženske, ki se soočajo z redkimi in lomljivimi lasmi. Ta izdelek je del prestižne linije Genesis znamke Kérastase, ki slovi po svoji strokovnosti na področju nege las. Balzam lasem nudi potrebno prehrano in krepitev, s čimer preprečuje lomljenje in spodbuja njihovo zdravo rast. Idealen je za vsakodnevno uporabo, še posebej, če se odpravljate na pomemben sestanek ali večerni dogodek, kjer želite zasijati s čudovitimi in zdravimi lasmi.
Blagovna znamka Kérastase je sinonim za luksuzno nego las in njena linija Genesis je zasnovana tako, da nudi celovito rešitev za oslabljene lase. Ta balzam ne le krepi lase, temveč jih tudi ščiti pred zunanjimi vplivi, ki lahko povzročijo dodatno poškodbo. Njegova lahka tekstura zagotavlja enostavno nanašanje in takojšnje rezultate, ki jih občutite že po prvi uporabi.
Ta balzam je idealen za ženske z redkimi, lomljivimi in šibkimi lasmi. Nudi potrebno nego in zaščito za ohranjanje zdravih in močnih las.
Nanesite majhno količino balzama Genesis na umite in z brisačo posušene lase. Enakomerno porazdelite po celotni dolžini las, pustite delovati 2-3 minute in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Genesis |
| Velikost | 200 ml |
| Vrsta las | Tanjšanje las, Krhki lasje, Šibki lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636857883
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00