Kérastase Genesis Homme Bain De Masse Épaississant
šampon za krepitev za oslabljene lase

Kérastase Genesis Homme Bain De Masse Épaississant je šampon, zasnovan posebej za moške, ki imajo težave z oslabljenimi, lomljivimi in redkejšimi lasmi. Ta izdelek iz kolekcije Genesis Homme prinaša revolucionarno rešitev za krepitev las, dodajanje volumna in izboljšanje njihovega splošnega zdravja. Znamka Kérastase je znana po svoji strokovnosti na področju nege las, ta šampon pa je še en dokaz njihove zavezanosti k odličnosti. Je idealna izbira za moške, ki želijo obnoviti vitalnost svojih las in jim dodati moč.
Kérastase je sinonim za luksuzno nego las in Genesis Homme Bain De Masse Épaississant je jasen dokaz za to. Ta šampon je oblikovan tako, da nudi intenzivno nego in zaščito oslabljenim lasem. Njegova edinstvena sestava pomaga okrepiti lasno vlakno ter lase pusti gostejše in polnejše. Ne glede na to, ali se odpravljate na pomemben poslovni sestanek ali večer s prijatelji, vam bo ta šampon pomagal, da boste videti in se počutiti odlično.
Ta šampon je idealen za moške z lomljivimi, suhimi, šibkimi in redkejšimi lasmi. Namenjen je za vsakodnevno uporabo za obnovo vitalnosti in moči las.
Majhno količino šampona Genesis Homme nanesite na mokre lase. Nežno masirajte lasišče, da ustvarite bogato peno. Temeljito sperite in po potrebi ponovite. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za moške |
| Kategorija | Šamponi |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Genesis Homme |
| Velikost | 250 ml |
| Vrsta las | Krhki lasje, Suhi lasje, Šibki lasje, Tanjšanje las |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474637077518
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00