Kérastase Nutritive Fondant Magistral
negovalni balzam za suhe lase
Ni na zalogi

Kérastase Nutritive Fondant Magistral je luksuzen balzam, zasnovan posebej za nego suhih las. Ta izjemna nega prihaja iz priznane kolekcije Nutritive, znane po svoji sposobnosti globinskega hranjenja in revitalizacije las. Balzam je idealna izbira za ženske, ki iščejo rešitev za suhe in krhke lase, ter ponuja takojšnjo hidracijo in mehkobo.
Znamka Kérastase je sinonim za inovativnost in kakovost v lasni kozmetiki. Z dolgoletno tradicijo in strokovnostjo prinaša izdelke, ki izpolnjujejo tudi najzahtevnejše potrebe. Nutritive Fondant Magistral je zasnovan tako, da lasem nudi potrebno nego in zaščito, še posebej v zahtevnih pogojih, kot so hladni zimski meseci ali suhi poletni dnevi. Ta balzam je popolna izbira za vsakodnevno uporabo, ko lasje potrebujejo dodatno dozo hranil in nege.
Ta balzam je idealen za suhe lase, ki potrebujejo intenzivno prehrano in hidracijo. Primeren je za vsakodnevno uporabo.
Nanesite majhno količino balzama na umite, vlažne lase. Osredotočite se na dolžine in konice. Pustite delovati 2-3 minute in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabljajte v kombinaciji z drugimi izdelki iz linije Nutritive.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Nutritive |
| Velikost | 200 ml |
| Vrsta las | Suhi lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636382446
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00