Kérastase Nutritive Lait Vital Exceptional Nutrition Care
Balzam za normalne do suhe tanke lase
Ni na zalogi

Kérastase Nutritive Lait Vital Exceptional Nutrition Care je luksuzen balzam, zasnovan posebej za normalne do suhe tanke lase. Ta izdelek iz kolekcije Nutritive je idealna izbira za ženske, ki iščejo učinkovito nego las, ki potrebujejo prehrano in hidratacijo. Zaradi lahke teksture las ne obteži ter jih pusti svilnato mehke in sijoče.
Blagovna znamka Kérastase je sinonim za vrhunsko nego las in njeni izdelki so priljubljeni po vsem svetu. Linija Nutritive je posebej razvita za lase, ki potrebujejo dodatno prehrano in hidratacijo, da ostanejo zdravi in lepi. Lait Vital je obogaten s skrbno izbranimi sestavinami, ki pomagajo obnoviti naravno lepoto las in jih ščitijo pred zunanjimi vplivi.
Ta balzam je idealen za vsakodnevno uporabo, še posebej po dolgem dnevu v suhem okolju ali po izpostavljenosti soncu. Njegove učinke boste cenili zlasti pri pripravi na posebne dogodke, ko želite, da vaši lasje izgledajo popolno.
Ta balzam je idealen za tanke, normalne in suhe lase, ki potrebujejo prehrano in hidratacijo.
Nanesite majhno količino balzama Nutritive na umite, vlažne lase. Pustite delovati 2-3 minute in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Nutritive |
| Podkolekcije | Lait Vital |
| Velikost | 1000 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje, Normalni lasje, Suhi lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630565173
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00