Kérastase Nutritive Oléo-Relax Smoothing Mask
maska za suhe in neurejene lase

Kérastase Nutritive Oléo-Relax Smoothing Mask je luksuzna maska, posebej zasnovana za ženske s suhimi in neukrotljivimi lasmi. Ta maska je del prestižne kolekcije Nutritive priznane blagovne znamke Kérastase, ki slovi po svojih inovativnih rešitvah na področju nege las. Maska nudi intenzivno nego in hidracijo, s čimer pomaga ukrotiti neukrotljive lase ter jim daje svilnato mehkobo in sijaj.
Kérastase je blagovna znamka, ki se že dolgo osredotoča na zagotavljanje profesionalne nege las. Kolekcija Nutritive je posebej ustvarjena za potrebe suhih las, ki potrebujejo globinsko nego in zaščito. Ta maska je idealna izbira za ženske, ki iščejo učinkovito rešitev za izboljšanje strukture in videza svojih las, še posebej ob priložnostih, ko želijo imeti lase popolnoma urejene in gladke.
Ta maska je idealna za suhe in neukrotljive lase, ki potrebujejo globinsko nego in mehčanje.
Masko nanesite na umite in z brisačo posušene lase. Enakomerno jo razporedite po celotni dolžini las, pustite delovati 5-10 minut in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate redno uporabljajte v okviru linije Nutritive.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Maske za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Nutritive |
| Velikost | 200 ml |
| Vrsta las | Suhi lasje, Nepokorni lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630097001
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00