Kérastase Réflection Fondant Chromatique Multi-Protecting Care
zaščitni balzam za barvane in osvetljene lase

Kérastase Réflection Fondant Chromatique Multi-Protecting Care je vrhunski balzam, zasnovan posebej za potrebe barvanih in meliranih las. Ta izdelek iz kolekcije Réflection prinaša inovativno nego, ki ščiti in oživlja barvo las, s čimer podaljšuje njeno intenzivnost in sijaj. Znamka Kérastase je znana po svojih luksuznih izdelkih, ki združujejo znanstvene ugotovitve s prvovrstnimi sestavinami, in ta balzam ni izjema.
Sestava Fondant Chromatique je obogatena s posebnimi zaščitnimi sestavinami, ki zagotavljajo, da vaša barva ostane sijoča in sveža dlje časa. Ta balzam ne ščiti le las pred zunanjimi vplivi, ampak jih tudi pusti svilnato mehke in enostavne za razčesavanje. Idealna izbira za ženske, ki želijo ohraniti svojo barvo živahno in lase zdrave, ne glede na to, ali se pripravljajo na pomemben sestanek ali večerno prireditev.
Ta balzam je idealen za barvane in melirane lase, ki potrebujejo zaščito in oživitev barve.
Po umivanju s šamponom nanesite Fondant Chromatique na vlažne lase. Pustite delovati 2-3 minute in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate uporabljajte redno.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Réflection |
| Podkolekcije | Fondant Chromatique |
| Velikost | 200 ml |
| Vrsta las | Barvani lasje, Stopljeni lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636494811
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00