Kérastase Resistance Thérapiste Fiber Quality Renewal Care
Balzam za zelo poškodovane lase

Kérastase Resistance Thérapiste Fiber Quality Renewal Care je revolucionarni balzam, zasnovan posebej za zelo poškodovane lase, ki potrebujejo intenzivno nego in obnovo. Ta izdelek je del prestižne kolekcije Resistance blagovne znamke Kérastase, znane po svoji sposobnosti, da lasem povrne moč in vitalnost.
Balzam Thérapiste je idealna izbira za ženske, ki se soočajo s krhkimi in oslabljenimi lasmi. Njegova edinstvena formula pomaga obnoviti lasna vlakna, jim doda prožnost in jih zaščiti pred nadaljnjimi poškodbami. Zaradi svoje bogate teksture lase ovije z nežnim filmom, ki zagotavlja njihovo mehkobo in sijaj. Ta izdelek je popolna izbira za vsakodnevno nego, posebno po kemičnih tretmajih ali pogostem toplotnem oblikovanju.
Ta balzam je idealen za ženske z zelo poškodovanimi lasmi, ki potrebujejo intenzivno obnovo in zaščito.
Nanesite majhno količino balzama Thérapiste na umite, z brisačo osušene lase. Pustite delovati 1-2 minuti in nato temeljito sperite. Za najboljše rezultate redno uporabljajte.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Kondicionerji |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Resistance |
| Podkolekcije | Thérapiste |
| Velikost | 200 ml |
| Vrsta las | Poškodovani lasje |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630712867
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00