Kérastase Resistance Volumifique Impulse Amplifying Mousse
pena za volumen las

Odkrijte čar Kérastase Resistance Volumifique Impulse Amplifying Mousse, revolucionarne pene, ki prinaša tankim lasem neverjeten volumen in vitalnost. Ta pena je del prestižne linije Resistance priznanega branda Kérastase, ki se specializira za obnovo in krepitev las. Volumifique podkolekcija je zasnovana posebej za tanke lase, ki potrebujejo volumen brez obremenitve.
Kérastase je sinonim za luksuzno nego las in njihovi izdelki so priljubljeni med profesionalci in strankami po vsem svetu. Ta pena je idealna izbira za ženske, ki želijo doseči volumen pričeske za posebne priložnosti, kot so zabave ali pomembni poslovni sestanki. Zaradi svoje lahke teksture in inovativne sestave zagotavlja dolgotrajen učinek, ne da bi lase obtežila.
Ta izdelek je idealen za tanke lase, ki jim primanjkuje volumna in vitalnosti. Odlično se prilega ženskam, ki želijo doseči volumen pričeske brez obremenitve.
Za najboljše rezultate nanesite majhno količino pene Resistance Volumifique na vlažne lase. Enakomerno porazdelite od korenin do konic in nato lase posušite s sušilcem za maksimalen volumen.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Utrdila za lase |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Resistance |
| Podkolekcije | Volumifique |
| Velikost | 150 ml |
| Vrsta las | Tanki lasje |
Izjemno vnetljiv aerosol.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474630546110
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00