Kérastase Soleil Bain Aprés-Soleil
zaščitni šampon za barvane lase

Kérastase Soleil Bain Aprés-Soleil je šampon, zasnovan posebej za zaščito in nego barvanih las, ki so izpostavljeni soncu. Ta luksuzna nega prihaja iz priznane kolekcije Soleil znamke Kérastase, znane po svojih inovativnih izdelkih za nego las. Šampon nežno čisti lase in jih hkrati ščiti pred škodljivimi učinki UV sevanja, kar je idealno za poletne dni na plaži ali ob bazenu.
Šampon ne le ščiti barvo las, temveč jih tudi pušča mehke, sijoče in polne vitalnosti. Zaradi svoje posebne sestave je idealna izbira za ženske, ki želijo ohraniti svojo barvo živahno in sijočo tudi med poletnimi meseci. Kérastase Soleil Bain Aprés-Soleil je popoln spremljevalec za vsako žensko, ki si želi imeti lepe in zdrave lase tudi po dolgem dnevu na soncu.
Idealno za barvane lase, ki so pogosto izpostavljeni soncu in potrebujejo dodatno zaščito in nego.
Nanesite majhno količino šampona na mokre lase, nežno vmasirajte v lasišče in lase. Temeljito izperite. Za maksimalni učinek nadaljujte z drugimi izdelki iz linije Soleil.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za lase |
| Destinacija | Za ženske |
| Kategorija | Šamponi |
| Blagovna znamka | Kérastase |
| Zbirka | Soleil |
| Velikost | 250 ml |
| Vrsta las | Lasje, obremenjeni s soncem |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3474636530311
Kérastase je vrhunska blagovna znamka za nego las, ki prihaja iz Francije in je bila ustanovljena leta 1964 pod okriljem podjetja L'Oréal. Nastanek blagovne znamke je bil navdihnjen z vizijo pionirskega raziskovalnega tima iz laboratorijev L'Oréal, katerih cilj je bil prinesti inovacije in luksuzno nego na raven profesionalnih salonov v svet lasne kozmetike. Zaradi nenehnih raziskav in poudarka na kakovosti je Kérastase hitro postala simbol zdravih in lepih las, pri čemer so pomembni mejniki v zgodovini blagovne znamke uvedba prvih personaliziranih lasnih ritualov in prelomnih produktnih linij, ki so vplivale na trg po vsem svetu.
Blagovna znamka Kérastase temelji na vrednotah inovacije, znanstvenega pristopa in luksuza. V središču njene filozofije je nega las po meri, ki spoštuje edinstvenost vsakega tipa las in potreb strank. Poudarek na trajnost in odgovorno proizvodnjo je viden v uporabi reciklabilne embalaže in vse večji meri naravnih sestavin v izdelkih. Kérastase se navdihuje z lepoto, modo in najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, kar se odraža ne le v samih izdelkih, temveč tudi v njihovi elegantni vizualni komunikaciji. Med znane osebnosti, ki se povezujejo z blagovno znamko, sodijo na primer Emily Ratajkowski ali Claudia Schiffer, in izrazite kampanje na družbenih omrežjih pogosto nagovarjajo ženske, ki iščejo kombinacijo luksuza, nege in vidnih rezultatov.
Asortiman Kérastase je obsežen in vključuje šampone, balzame, maske, serume, olja ter posebne kure za različne tipe las in lasišče. Med najbolj ikonične kolekcije sodijo na primer Kérastase Nutritive za suhe lase, Kérastase Résistance za krepitev oslabljenih las ali luksuzna linija Kérastase Elixir Ultime, ki je znana po svojih hranilnih oljih. Blagovna znamka redno prihaja z omejenimi izdajami in sodeluje z vodilnimi lasnimi stilisti in influencerji, s čimer prinaša inovativne trende neposredno v domačo nego. Kérastase je idealna izbira za tiste, ki si želijo zdravih, lepih in profesionalno negovanih las – bodisi gre za ženske, ki iščejo vsakodnevni luksuzni ritual, bodisi moške, ki cenijo natančno nego in vrhunske rezultate.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00