Lalique Encre Noire Sport
Toaletna voda za moške

Lalique prinaša v svet moških dišav edinstveno izkušnjo s toaletno vodo Encre Noire Sport. Ta dišava je utelešenje elegance in športne prefinjenosti, ki združuje svežino in lesne note. Od lansiranja je postala priljubljena med moškimi, ki cenijo kakovostne in sofisticirane dišave.
Encre Noire Sport se začne z osvežilnimi zgornjimi notami muškatnega oreščka, bergamota in grenivke, ki takoj prebudijo čute in prinesejo občutek svežine. Ta eksplozivna začetna nota je idealna za moške, ki iščejo dišavo, ki jih bo spremljala skozi aktiven dan ali športne aktivnosti.
V srcu dišave se razvijajo vodne note, cipresa in sivka, ki dodajo globino in značaj. Te sestavine vzbujajo občutek miru in ravnovesja, kar naredi to dišavo popolnega spremljevalca za večerno sprostitev ali priložnosti, ko želite pustiti trajen vtis. Osnova dišave je sestavljena iz kombinacije haitijskega vetiverja, mošusa, kašmirjevega lesa in bourbonskega vetiverja, ki dišavi dodajo čutnost in moškost, poudarijo njeno lesno naravo in zagotovijo dolgotrajen vtis.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Lalique Encre Noire Sport na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta področja naravno oddajajo toploto, ki pomaga dišavi, da se razvije v vso svojo lepoto. Za daljšo obstojnost in intenzivnost dišave lahko nanos ponovite čez dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi porušili dišavnih molekul.
Vodja bergamotka, grenivka, muškatni orešček
Srce cipres, sivka, vodne note
Ozadje burbonski vetiver, kašmirski les, mošus, vetiver s Haitija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
Lalique Group SA
www.lalique.com
EAN: 7640111500896
Lalique je ikonična znamka iz Francije, ki jo je leta 1888 ustanovil priznani mojster steklarstva in draguljar René Lalique. Njegova edinstvena vizija je združevala umetniško eleganco z inovativnim pristopom k izdelavi stekla, kar je postavilo temelje za nastanek luksuzne znamke, ki si je hitro pridobila prestiž ne le v svetu nakita, ampak tudi parfumov in oblikovalskih predmetov. Med najpomembnejše mejnike spada vstop znamke na trg parfumov leta 1931, ko je René Lalique ustvaril prvo stekleničko za slavni parfum Coty, kasneje pa razširitev ponudbe na unikatne kristalne predmete in notranje dodatke. V več kot stoletni zgodovini je Lalique postala simbol francoskega luksuza in popolne izdelave.
Filozofija Lalique temelji na harmoničnem povezovanju tradicije, modernega oblikovanja in izjemne rokodelske obdelave. Znamka daje velik poudarek trajnosti in svojemu ekološkemu pristopu, kar se odraža v uporabi visokokakovostnega kristala in skrbno izbranih sestavin pri izdelavi parfumov. Navdih črpa predvsem iz narave, umetnosti in geometrijskih oblik, ki se odražajo v vsakem detajlu njenih izdelkov. Lalique nikoli ni eksperimentirala zgolj s trendi, temveč je vedno poudarjala dolgoročno estetsko vrednost in izvirnost. Zaradi sodelovanja z uglednimi oblikovalci in umetniki so nastale nepozabne kolekcije, ki se pogosto pojavljajo v prestižnih galerijah in na razstavah po vsem svetu.
V ponudbi Lalique boste našli predvsem luksuzne parfume, ikonične kristalne stekleničke, elegantne nakit in impresivne notranje dekoracije. Med najbolj znane izdelke spada parfumska kolekcija Lalique de Lalique ali ekskluzivne omejene izdaje v ročno izdelanih stekleničkah s prostornino 100 ml in več, ki so iskan zbirateljski kos. Znamka je idealna izbira za ljubitelje brezčasnega stila, kakovostne izdelave in edinstvenih izkušenj – nagovarja tiste, ki cenijo lepoto v vsakem detajlu in si želijo privoščiti pravi dotik francoskega luksuza.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00