L´Oréal Paris Brilliant Signature Balm In Gloss
sijaj za ustnice
Ni na zalogi

L´Oréal Paris predstavlja inovativni izdelek iz kolekcije Brilliant Signature, ki bo navdušil vsako žensko, ki si želi popoln videz ustnic. Sijaj za ustnice 400 Maximize je mojstrovina na področju dekorativne kozmetike, ki združuje balzam za nego z osupljivim sijajem. Ta izdelek ponuja ne le čudovit videz, temveč tudi občutek udobja in hidracije, ki ga bodo vaše ustnice cenile.
Prefinjen dizajn in praktična embalaža s prostornino 7 ml zagotavljata, da bo ta sijaj vaš spremljevalec ne le na večernih dogodkih, temveč tudi pri vsakodnevni uporabi. Brilliant Signature Balm In Gloss je popolna izbira za ženske, ki želijo poudariti svojo naravno lepoto in dodati svojim ustnicam nežen, a izrazit sijaj. Ta izdelek je odlična izbira za večerne dogodke, kjer želite zablesteti in se počutiti samozavestno.
Ta sijaj je idealen za ženske z normalno kožo ustnic, ki želijo poudariti in osvetliti svoj nasmeh.
Nanesite sijaj na čiste in suhe ustnice s pomočjo aplikatorja. Za intenzivnejši učinek nanesite več plasti. Idealno za uporabo pred večernimi dogodki.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | L´Oréal Paris |
| Zbirka | Brilliant Signature |
| Vrsta izdelka | Bleščila za ustnice |
| Velikost | 7 ml |
| Tip kože | Normalno |
| Učinek | Poudarite, Razjasnitev |
| KATEGORIJE | Rty |
Shranjujte izven dosega otrok., Izdelek uporabljajte le na način in za namen, ki ga je določil proizvajalec.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600523971305
L'Oréal Paris je ikonična znamka, ki izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1909 s strani vizionarja Eugèna Schuellerja. Njegov inovativni duh in strast do znanosti sta privedla do prve varne barve za lase, kar je sprožilo širitev znamke na svetovnem trgu. V več kot stoletju obstoja se je L'Oréal Paris uveljavila kot ena izmed vodilnih svetovnih znamk na področju lepote, zahvaljujoč pionirskim raziskavam, nenehnim inovacijam in poudarku na dostopnosti profesionalne nege za vse. Med ključne mejnike spada širitev ponudbe na dekorativno kozmetiko, nego kože in las ter legendarni slogan "Ker se splača", ki je postal simbol samozavesti in moči.
Filozofija L'Oréal Paris temelji na vrednotah lepote za vse, znanstvenem napredku in spoštovanju raznolikosti. Znamka se dolgoročno zavzema za trajnost – osredotoča se na uporabo ekoloških embalaž, zmanjšanje porabe vode v proizvodnji in ne testira svojih izdelkov na živalih. Navdih črpa iz pariške elegance, aktualnih trendov in vsakodnevnega življenja sodobnih žensk in moških. Izraziti obrazi znamke so bile svetovne osebnosti, kot so Eva Longoria, Helen Mirren ali Naomi Watts, ki poosebljajo sporočilo samozavesti in lepote v vseh življenjskih obdobjih. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, navdihujoča in podpira individualnost ter pozitiven odnos do lepote.
Ponudba znamke L'Oréal Paris vključuje širok spekter izdelkov, od legendarnih barv za lase, preko inovativne nege kože, ličil do vrhunskih izdelkov za lase. Najbolj priljubljene kolekcije so na primer Revitalift na področju anti-age nege, Elseve za nego las ter ikonične linije ličil True Match. Znamka redno prinaša omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi vizualnimi umetniki ter influencerji, s čimer prinaša navdih in najnovejše trende v vsakodnevno nego. Izdelki L'Oréal Paris so idealni za vse, ki iščejo dostopno, kakovostno in inovativno nego z pridihom francoskega stila – od mladih raziskovalcev do izkušenih ljubiteljev lepote.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00