Fotografija je pripravljena
L´Oréal Paris Revitalift 5% Glycolic Acid Peeling Toner
tonik z glikolno kislino
Ni na zalogi

L´Oréal Paris Revitalift tonik 5% Glycolic Acid Peeling Toner je revolucionaren izdelek za nego kože, ki prinaša vidne rezultate že po nekaj uporabah. Ta inovativna formula je zasnovana posebej za ženske, ki si želijo enotno in sijočo kožo brez pigmentnih madežev. Zaradi svoje nežne, a učinkovite sestave je idealna izbira tudi za občutljivo kožo.
Blagovna znamka L´Oréal Paris je sinonim za kakovost in inovacije na področju kozmetike. Kolekcija Revitalift je znana po svojih naprednih tehnologijah in učinkovitih sestavinah, ki pomagajo obnoviti mladosten videz kože. Ta tonik je obogaten s 5% glikolno kislino, ki nežno eksfolira kožo in spodbuja njeno naravno obnovo. Rezultat je gladka, sijoča in enakomerna koža, ki izgleda sveža in zdrava.
Ta tonik je idealen za ženske z občutljivo kožo, ki iščejo učinkovito rešitev za izenačitev in sijaj kože.
Nanesite tonik na čisto kožo z vatirano blazinico. Izogibajte se predelu okoli oči. Za najboljše rezultate redno uporabljajte kot del vaše nege iz kolekcije Revitalift.
| Parameter | Vrednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za obraz in telo |
| Destinacija | Za ženske |
| Blagovna znamka | L´Oréal Paris |
| Zbirka | Revitalift |
| Vrsta izdelka | toniki za kožo |
| Velikost | 180 ml |
| Tip kože | Občutljivi |
| Kategorija izdelka | Nega za obraz |
| Učinek | Unifikacija, Razjasnitev, Ustavite pigmentne lise |
Izogibajte se stiku z očmi., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo., Preberite navodila in jih upoštevajte.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600524019686
L'Oréal Paris je ikonična znamka, ki izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1909 s strani vizionarja Eugèna Schuellerja. Njegov inovativni duh in strast do znanosti sta privedla do prve varne barve za lase, kar je sprožilo širitev znamke na svetovnem trgu. V več kot stoletju obstoja se je L'Oréal Paris uveljavila kot ena izmed vodilnih svetovnih znamk na področju lepote, zahvaljujoč pionirskim raziskavam, nenehnim inovacijam in poudarku na dostopnosti profesionalne nege za vse. Med ključne mejnike spada širitev ponudbe na dekorativno kozmetiko, nego kože in las ter legendarni slogan "Ker se splača", ki je postal simbol samozavesti in moči.
Filozofija L'Oréal Paris temelji na vrednotah lepote za vse, znanstvenem napredku in spoštovanju raznolikosti. Znamka se dolgoročno zavzema za trajnost – osredotoča se na uporabo ekoloških embalaž, zmanjšanje porabe vode v proizvodnji in ne testira svojih izdelkov na živalih. Navdih črpa iz pariške elegance, aktualnih trendov in vsakodnevnega življenja sodobnih žensk in moških. Izraziti obrazi znamke so bile svetovne osebnosti, kot so Eva Longoria, Helen Mirren ali Naomi Watts, ki poosebljajo sporočilo samozavesti in lepote v vseh življenjskih obdobjih. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, navdihujoča in podpira individualnost ter pozitiven odnos do lepote.
Ponudba znamke L'Oréal Paris vključuje širok spekter izdelkov, od legendarnih barv za lase, preko inovativne nege kože, ličil do vrhunskih izdelkov za lase. Najbolj priljubljene kolekcije so na primer Revitalift na področju anti-age nege, Elseve za nego las ter ikonične linije ličil True Match. Znamka redno prinaša omejene izdaje in sodeluje z vodilnimi vizualnimi umetniki ter influencerji, s čimer prinaša navdih in najnovejše trende v vsakodnevno nego. Izdelki L'Oréal Paris so idealni za vse, ki iščejo dostopno, kakovostno in inovativno nego z pridihom francoskega stila – od mladih raziskovalcev do izkušenih ljubiteljev lepote.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00