Fotografija je pripravljena
Maison Alhambra Alpine Homme Sport
parfumirana voda za moške
100 ml za 17,30 €
Na zalogi, četrtek 4. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
17,30 €

Maison Alhambra v svet parfumov prinaša inovativne in dinamične dišave, ki nagovarjajo vsakega moškega, ki hrepeni po energiji in avanturi. Alpine Homme Sport je začinjena dišava, ki pooseblja moč in strast do športnih izzivov. Je idealna izbira za moške, ki iščejo ne le svežino, ampak tudi dolgotrajen vtis. Ta parfumska voda je popoln spremljevalec za aktivne dni ali športne večere, kjer poudari vašo osebnost in vam doda samozavest.
Dišava se odpre s svežo kombinacijo mandarine, mete, ciprese in žajblja, ki zagotavljajo takojšen občutek energije in svežine. Srce parfuma sestavljata izrazita cedra in poper, ki dišavi dodajata moško moč in globino. Osnovne note tonke, mošusa in sandalovine puščajo sofisticirano sled, ki ostane na koži in ustvarja nepozaben vtis.
Ta parfum je idealen za večere polne akcije ali srečanja s prijatelji po aktivnem dnevu. Njegov začinjen značaj dodaja vsem priložnostim edinstveno atmosfero in zagotavlja, da boste vedno v središču pozornosti. Alpine Homme Sport od Maison Alhambra dokazuje, da je tudi v dinamičnem svetu mogoče ohraniti stil in eleganco.
Za najboljše rezultate nanesite parfumsko vodo Alpine Homme Sport na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ti predeli naravno oddajajo toploto, ki pomaga dišavi, da se razvije in pusti trajen vtis. Za daljšo obstojnost priporočamo nanos dišave po prhanju na rahlo vlažno kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne poškodujete strukture dišave. Shranjujte parfum na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo prvotno kakovost in intenzivnost.
Vodja cipres, mandarina, meta, žajbelj
Srce cedra, začimbe
Ozadje fižol Tonka, mošus, sandalovina
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108735879
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00