Maison Alhambra Chic Velvet Pink Secret
parfumirana voda za ženske
100 ml za 18,17 €
Na zalogi, četrtek 18. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
18,17 €

Maison Alhambra predstavlja svojo ekskluzivno linijo Chic Velvet Pink Secret, ki prinaša prefinjeno cvetlično dišavo, ki očara s svojo nežnostjo in eleganco. Ta parfum je namenjen ženskam, ki si želijo občutiti luksuz in izjemnost ob posebnih priložnostih, kot so romantični večeri ali slavnostni dogodki.
Dišava se začne s svežimi toni brina, ki takoj pritegnejo pozornost s svojo nežno pikantnostjo. V srcu parfuma se razkriva krhka lepota cveta marelice, dopolnjena s sladko in sočno marelico, kar ustvarja harmonično mešanico, ki vas obda kot nežen tančico. Osnovo dišave tvori bombaž, ki parfumu dodaja mehkobo in dolgotrajno čutnost, kar je idealno za ustvarjanje nepozabnega vtisa.
Chic Velvet Pink Secret je utelešenje elegance in ženskosti, kar ga naredi popolno izbiro za tiste, ki želijo izstopati in ostati v spominu. Ta parfum je ne le lepo zasnovan, ampak tudi skrbno uravnotežen, kar zagotavlja, da se vsaka njegova sestavina izrazi v svoji polnosti. Steklenička s prostornino 100 ml je zasnovana tako, da je ne le estetsko prijetna, ampak tudi praktična za vsakodnevno uporabo.
Za najboljši učinek nanesite parfumirano vodo Maison Alhambra Chic Velvet Pink Secret na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi. Te točke oddajajo toploto, ki pomaga dišavi, da se bolje razvije in dalj časa obdrži. Za nežnejši vtis lahko dišavo razpršite tudi v lase ali na oblačila. Izogibajte se drgnjenju mest po nanosu, da ne spremenite originalne dišavne kompozicije. Ta parfum je idealen dodatek za vašo večerno garderobo, ki bo poudaril vaš stil in eleganco.
Vodja brin
Srce cvet marelice, marelica
Ozadje bombaževec
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590691
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00