Maison Alhambra Coral Blush
parfumirana voda unisex
80 ml za 23,75 €
Na zalogi, četrtek 18. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
23,75 €

Odkrijte čar Maison Alhambra z njihovo edinstveno parfumirano vodo Coral Blush. Ta uniseks dišava prinaša harmonično mešanico sladkih tonov, ki očarajo vaše čute in dodajo vsakemu dnevu poseben pridih. Dišava je zasnovana za tiste, ki iščejo nekaj resnično posebnega in izjemnega.
Prvo, kar vas bo prevzelo, je svež vonj breskve in zelenih listov, ki se prepletajo z intenzivnostjo krvave pomaranče. Ta uvodna nota dišavi doda svežino in energijo. V srcu dišave se skriva bogata pačuli, ki prinaša globino in zemeljski pridih, medtem ko osnovne note medu in konjaka dišavi dodajajo sladko toplino in čutnost. Ta kombinacija je idealna za večerne družabne dogodke ali romantične večerje, kjer želite pustiti trajen vtis.
Coral Blush ni zgolj dišava; je izkušnja, ki vas obda in pusti občutek razkošja in elegance. Maison Alhambra se ponaša z ustvarjanjem parfumov, ki niso le lepi, temveč tudi dolgotrajni in izraziti. Ta parfumirana voda je popoln dodatek za tiste, ki želijo izstopati in pustiti za seboj sled, ki traja.
Za najboljše rezultate nanesite Maison Alhambra Coral Blush na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te površine oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava razvije in traja dlje. Za še intenzivnejšo izkušnjo nanesite dišavo takoj po prhanju, ko je koža najbolje pripravljena, da absorbira dišavne esence. Ne pozabite, manj je včasih več – nekaj razpršitev je dovolj, da dišava pusti nepozaben vtis.
Vodja breskev, krvava pomaranča, zeleni listi
Srce pačuli
Ozadje konjak, med
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108735787
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00