Maison Alhambra Éclat De Lune
parfumirana voda unisex
100 ml za 11,14 €
Na zalogi, petek 5. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
13,26 € Najnižja cena, po kateri je bil izdelek na voljo v zadnjih 30 dneh. 11,14 €

Maison Alhambra prinaša v svet parfumov svojo novo kolekcijo Éclat De Lune, ki nagovarja tako moške kot ženske s svojo očarljivo cvetlično dišavo. Ta parfumska voda je popolna simfonija naravnih esenc, ki se združujejo v edinstveno doživetje. Na prvi pogled vas bo očaral nežen in hkrati izrazit dizajn stekleničke, ki odraža eleganco in prefinjenost tega mojstrskega dela.
Dišava Éclat De Lune je pravo umetniško delo, ki se začne s svežimi toni pomarančnega cveta, črnega ribeza in bergamota. Te sestavine ustvarjajo svež in energičen uvod, ki se postopoma razvije v srce dišave. V srcu boste našli bogato aromo tuberoze, žametnice in jasmina, ki dišavi dodajo globino in čutnost. Na koncu se dišava usede v topel osnovni ton belega mošusa, pačulija, cedrovine, vanilije in praline, kar zagotavlja dolgotrajen in nepozaben vtis.
Ta dišava je idealna za slavnostne večere ali romantične večerje, ko želite pustiti nepozaben vtis. Maison Alhambra Éclat De Lune je utelešenje razkošja in elegance, ki je primerna za vse, ki iščejo nekaj posebnega in osebnega.
Za najboljši učinek nanesite parfumsko vodo Éclat De Lune na pulzirajoče točke telesa, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Na ta način se bo dišava razvila in ostala dolgo intenzivna. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne poškodujete strukture dišave. Za največji učinek je priporočljivo, da parfum nanesete na sveže navlaženo kožo.
Vodja bergamotka, cvet pomaranče, črni ribez
Srce jasmin, tuberoza, žametnica
Ozadje beli mošus, cedrov les, pačuli, praline, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360599212
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00