Maison Alhambra Encode Blue
parfumirana voda za moške

Odkrijte Maison Alhambra in njeno mojstrovino Encode Blue, ki prinaša esenco elegance in prefinjenosti v svet moških dišav. Ta začinjena parfumska voda je utelešenje sodobnega moškega, ki ceni prefinjen stil in edinstveno karizmo. Encode Blue je zasnovana tako, da poudari vašo prisotnost in pusti nepozaben vtis, naj bo to pomemben večerni dogodek ali poslovno srečanje.
Dišava se začne s svežim pridihom bergamota, ki se nežno meša z eksotičnimi sadnimi toni, medtem ko rožnati poper doda rahlo, pikantno noto. V srcu dišave se razvijajo morski toni in dragoceni Ambergris, ki prinašajo občutek svežega oceanskih vetrov. Ta edinstvena mešanica vzbuja občutek neskončne svobode in avanture, idealna za moške, ki radi odkrivajo nove horizonte.
V osnovi dišave se prepletajo lesni toni z globokim in čutnim pačulijem, ki dišavi dodaja temno eleganco. Usnje v osnovi prinaša celotni kompoziciji luksuzen topel pridih, ki pušča nepozaben vtis na vsakem koraku. Maison Alhambra Encode Blue ni le dišava – je izjava, ki vas spremlja kot neviden, a nezamenljiv podpis.
Za najboljše rezultate nanesite Maison Alhambra Encode Blue na kožo z razdalje 15-20 cm, osredotočite se na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se dišava najbolje razvije in obdrži skozi ves dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne porušite občutljivih dišavnih plasti. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da dišava ohrani svojo kakovost.
Vodja bergamotka, eksotično sadje, rožnati poper
Srce ambergris, morske note
Ozadje lesne note, pačuli, usnje
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108735923
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00