Maison Alhambra Joyous Infini Oud
parfumirana voda za moške
100 ml za 22,57 €
Na zalogi, petek 5. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
22,57 €

Spoznajte resnično esenco luksuza z Maison Alhambra – znamko, ki na novo opredeljuje eleganco in prefinjenost v svetu parfumov. Njihova kolekcija Joyous Infini Oud je mojstrovina, ki združuje tradicionalno umetnost izdelave parfumov z modernimi elementi, da ustvari dišavo, ki nagovarja vse čute. Ta parfum je namenjen moškim, ki iščejo nekaj več kot le običajen dodatek – je izraz osebnosti in sloga.
Joyous Infini Oud je lesna dišava, ki se odpira z nežnimi toni muškatnega oreščka in sivke, ki kompoziciji dodajo svežino in lahkotnost. V srcu dišave se skriva intenziven in mističen oud, dopolnjen z zemeljskostjo pačulija, kar parfumu daje globino in značaj. Osnova dišave je ponovno zgrajena na oudu, ki je tokrat povezan z mošusom in pačulijem, kar zagotavlja dolgotrajen in nepozaben vtis.
Ta parfum je idealna izbira za večerne dogodke in posebne priložnosti, kjer želite pustiti trajen vtis. Zaradi svoje sofisticirane in skrivnostne narave je Maison Alhambra Joyous Infini Oud primeren za moške, ki se ne bojijo izstopati in želijo poudariti svojo edinstvenost.
Za najboljši učinek nanesite parfumirano vodo Joyous Infini Oud na čisto, suho kožo, idealno na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se dišava postopoma sprošča in traja cel večer. Ne pozabite, da je manj včasih več – dovolj je nekaj razprškov, da se dišava razvije v vsej svoji lepoti. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da parfum ohrani svojo prvotno kakovost.
Vodja muškatni orešček, sivka
Srce oud, pačuli
Ozadje mošus, oud, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590561
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00