Maison Alhambra Maitre De Blue
parfumirana voda za moške

Maison Alhambra s svojo kolekcijo Maitre De Blue predstavlja mojstrovino med moškimi dišavami. Ta parfumska voda s prostornino 100 ml je utelešenje elegance in prefinjenosti. Njena lesna nota prinaša nepozabno izkušnjo, ki bo očarala vsakega moškega, ki išče avtentičen in karizmatičen izraz samega sebe. Dišava je zasnovana za tiste, ki cenijo kakovost in natančnost vsake podrobnosti.
Ta dišava je idealna za večerne prireditve in družabne dogodke, kjer se želi uporabnik počutiti izjemno in samozavestno. Maison Alhambra združuje tradicijo z modernimi elementi, s čimer ustvarja neponovljivo mešanico dišav. Na začetku vas osveži kombinacija grenivke, aldehidov, limone, mete in bergamota z pridihom rožnatega popra, ki dišavi dodajo iskrivost in energijo.
Srce dišave je harmonična simfonija ingverja, jasmina, melone in muškatnega oreščka, ki prinašajo globino in čutnost. Osnova dišave zaključuje s sandalovino, ambro, kadilom, labdanumom, pačulijem in oud-om, kar dišavi daje trajen in intenziven pečat. Ta kompozicija je idealna izbira za moške, ki iščejo dišavo, ki izstopa po svoji eleganci in moškosti.
Za najboljši učinek nanesite parfumsko vodo Maison Alhambra Maitre De Blue na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Dišava se bo tako popolnoma in dolgotrajno razvila. Za intenzivnejšo izkušnjo poskusite plastiti z drugimi izdelki iz linije Maitre De Blue, kot so losjon za telo ali gel za prhanje, ki bodo podprli in poudarili značilno dišavo. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne bi uničili nežnih molekul parfuma in s tem njegove strukture.
Vodja aldehidi, bergamotka, grenivka, limona, meta, rožnati poper
Srce ginger, jasmin, melona, muškatni orešček
Ozadje ambra, kadilo, labdanum, oud, pačuli, sandalovina
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291107459165
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00