Maison Alhambra Man Black Edition
parfumirana voda za moške
100 ml za 17,21 €
Na zalogi, petek 5. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
17,21 €

Maison Alhambra predstavlja svojo ekskluzivno kolekcijo Man Black Edition, ki pooseblja eleganco in prefinjenost. Ta parfumirana voda za moške se ponaša z lesno dišavo, ki vas očara s svojo globino in kompleksnostjo. Maison Alhambra je znana po svoji sposobnosti združevanja tradicionalne parfumske umetnosti z modernim pristopom, kar se odraža v vsaki kapljici te dišave. Man Black Edition je popolna izbira za moške, ki želijo izstopati in pritegniti pozornost s svojo prisotnostjo.
Osnova Man Black Edition temelji na bogati mešanici kadila, cedre, mošusa, tonke in tobaka, ki ustvarjajo globoko in čutno osnovo te dišave. V njenem srcu se prepletajo jasmin, zemeljski in sladki toni skupaj s papirusem in pačulijem, kar dišavi dodaja nepričakovano globino in skrivnostnost. Zgornji toni vijolice, pomaranče, muškatnega oreščka in rožnatega popra zagotavljajo svežino in energijo, ki vas takoj pritegne. Ta dišava je idealna za večerne dogodke ali pomembne priložnosti, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Maison Alhambra Man Black Edition ni le dišava, ampak tudi izkušnja, ki vas spremlja skozi ves dan. Je dišava ustvarjena za moške, ki imajo radi luksuz in se ne bojijo izraziti svoje individualnosti. Ta parfum bo postal vaš zvesti spremljevalec ob vsaki priložnosti, ko želite izžarevati samozavest in karizmo.
Za najboljši rezultat nanesite Maison Alhambra Man Black Edition na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta področja telesa so naravno toplejša, kar pomaga dišavi, da se bolje razvije in traja dlje časa. Ne nanašajte neposredno na oblačila, da ne pride do obarvanja. Za dolgotrajen učinek priporočamo plastenje dišave z drugimi izdelki iz iste linije, če so na voljo. Vedno shranjujte parfum stran od neposredne sončne svetlobe in ekstremnih temperatur, da dišava ohrani svojo prvotno intenziteto in značaj.
Vodja muškatni orešček, pomaranča, rožnati poper, vijolica
Srce jasmin, papirus, pačuli, sladke note, zemeljske note
Ozadje cedra, fižol Tonka, kadilo, mošus, tobak
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730201
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00