Maison Alhambra Mindset
parfumirana voda unisex
100 ml za 13,07 €
Na zalogi, četrtek 18. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
16,14 € Najnižja cena, po kateri je bil izdelek na voljo v zadnjih 30 dneh. 13,07 €

Odkrijte čar Maison Alhambra z njihovo neustavljivo linijo Mindset, ki prinaša svež in poživljajoč občutek v vsaki kapljici. Ta unisex parfum je skrbno zasnovan za tiste, ki iščejo ravnovesje med eleganco in svežino. Maison Alhambra je znamka, znana po svojem poudarku na kakovosti in natančnosti, in Mindset ni izjema. Vsaka nota te dišave je skrbno izbrana, da ustvari občutek osvežitve in vitalnosti.
Dišava se začne z osupljivo kombinacijo kalabrijskega bergamota in bergamota, ki takoj prebudi vaše čute. Ta svetleča in citrusna glava prehaja v srce, kjer prevladuje cvet tunizijske pomaranče. Ta cvetlični akord dodaja parfumu nežnost in prefinjenost, ki je idealna za dnevno nošenje ali poslovna srečanja. Na koncu se razvijejo pačuli, ki dodajo globino in dolgotrajen vtis.
Maison Alhambra Mindset je popolna izbira za tiste, ki iščejo dišavo, ki je tako edinstvena kot oni sami. To je dišava, ki poudari vašo osebnost in vam doda samozavest ob vsaki priložnosti, naj bo to pomembno poslovno srečanje ali večerja s prijatelji. S prostornino 100 ml je idealen sopotnik za potovanja in vsakdanje življenje.
Uporaba parfuma Maison Alhambra Mindset je preprosta in učinkovita. Za najboljši učinek nanesite parfum na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta mesta so naravno toplejša in pomagajo postopoma sproščati dišavo čez dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne porušite strukture dišave. Steklenico hranite na suhem in hladnem, da dišava ohrani svojo kakovost čim dlje.
Vodja bergamotka, kalabrijska bergamotka
Srce cvet tunizijske pomaranče
Ozadje pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290362340867
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00