Maison Alhambra Montaigne Vanille
parfumirana voda unisex
100 ml za 10,85 €
Na zalogi, petek 5. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
11,03 € Najnižja cena, po kateri je bil izdelek na voljo v zadnjih 30 dneh. 10,85 €

Odkrijte prefinjeno eleganco in brezčasno lepoto z Maison Alhambra in njihovo kolekcijo Montaigne Vanille. Ta uniseks parfum je popolna kombinacija razkošja in nežne cvetlične harmonije, ki očara tako ženske kot moške. S skrbno izbranimi sestavinami, ki ustvarjajo nepozaben doživetje, bo Montaigne Vanille postal vaš vsakodnevni spremljevalec.
Parfum se začne s svežimi toni limone, ki takoj prebudijo vaše čute in pripravijo oder za bogato srce dišave iz turške vrtnice. Ta ikonična roža, znana po svoji romantični in intenzivni dišavi, ponuja globoko in strastno doživetje. V osnovi boste našli toplo in čutno kombinacijo vanilije, belega mošusa in cedre, ki parfumu dajejo nezamenljivo globino in dolgotrajen pečat.
Maison Alhambra Montaigne Vanille je idealen za tiste, ki iščejo dišavo, ki je elegantna in hkrati izrazita. Popolnoma se prilega večernim dogodkom, romantičnim večerjam ali katerikoli priložnosti, kjer želite pustiti nepozaben vtis. Ta dišava ni le praznovanje razkošja, temveč tudi izraz osebnega stila in prefinjenosti.
Za najboljše rezultate nanesite Maison Alhambra Montaigne Vanille na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mešički. Ta mesta pomagajo pri postopnem sproščanju dišave in zagotavljajo njen dolgotrajen učinek. Priporočljivo je, da parfum nanesete na čisto in suho kožo ter se izogibate drgnjenju, ki lahko poruši molekule dišave. Stekleničko shranjujte na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da dišava ohrani svojo intenzivnost in značaj.
Vodja limona
Srce turška vrtnica
Ozadje beli mošus, cedra, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590806
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00