Maison Alhambra Oasis
parfumirana voda unisex
100 ml za 16,53 €
Na zalogi, četrtek 18. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
16,53 €

Maison Alhambra prinaša osvežujoč veter iz orienta s parfumsko vodo Oasis. Ta uniseks dišava je mojstrovina, ki združuje luksuz in eksotiko v edinstveni steklenički s prostornino 100 ml. Dišava je zasnovana tako, da prebudi čute in vas popelje v svet poln barv in vonjev orientalskih tržnic.
Na začetku dišave vas pozdravi sveža in sadna harmonija, sestavljena iz bergamota, hruške, jagode, pomaranče in maline. Ta kombinacija ustvarja živahen in vesel uvod, ki razjasni vsak trenutek. V srcu dišave se razvija cvetlična simfonija jasmina, ylang-ylanga in cveta pomaranče, podkrepljena z globokimi toni pačulija in citrusov. Ta nežni cvetlični tančica je idealna za romantične večere ali elegantne družabne dogodke.
Osnovo dišave tvorijo cedrovina, vanilija, mošus, pačuli in mah, ki dišavi dodajo globino in obstojnost. Ta kombinacija pušča na koži čutno in dolgotrajno sled, ki je kot nalašč za zimske večere in intimna srečanja. Maison Alhambra Oasis je dišava, ki vašim trenutkom dodaja neponovljiv pečat elegance in skrivnosti.
Za maksimalni učinek nanesite Maison Alhambra Oasis na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in dekolte. Tako boste zagotovili, da se bo dišava nežno sproščala ob vsakem gibu. Za daljšo obstojnost parfuma priporočamo nanos na rahlo navlaženo kožo po prhanju. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne motite strukture dišave. Parfum shranite na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohrani svojo svežino in intenzivnost.
Vodja bergamotka, hruška, jagoda, malina, pomaranča
Srce citrusi, cvet pomaranče, jasmin, pačuli, ylang ylang
Ozadje cedrov les, mah, mošus, pačuli, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590639
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00