Maison Alhambra Pink Shimmer Secret
parfumirana voda za ženske
100 ml za 17,20 €
Na zalogi, sreda 24. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
17,20 €

Odkrijte skrivnost, skrito v Maison Alhambra Pink Shimmer Secret, parfumski vodi, ki prinaša svežino in čar sadnih dišav. Ta luksuzna dišava je poosebljenje elegance in prefinjenosti, ki vas popelje v svet poln nežne čutnosti in radosti. Maison Alhambra je znamka, znana po svoji kakovosti in umetnosti ustvarjanja nepozabnih dišav, ki nagovarjajo ženske po vsem svetu.
Dišava Pink Shimmer Secret se odpira s svežimi in sočnimi toni grenivke, ananasa in jagod, ki takoj prebudijo vaše čute. Srce dišave je cvetlični šopek, kjer se mešajo rdeče jagode z elegantno potoniko, jasminom, orhidejami in lilijami. Ta harmonična mešanica cvetja in sadja ustvarja zračno in prefinjeno vzdušje. Osnova dišave je sestavljena iz toplih tonov hrastovega mahu, lesa in mošusa, ki parfumu dodajajo globino in obstojnost.
Pink Shimmer Secret je idealna izbira za posebne priložnosti, kot so romantične večerje ali izjemni večeri, ko želite pustiti nepozaben vtis. To je dišava, ki vam bo dodala samozavest in poudarila vašo ženstvenost. Nežni sadni in cvetlični akordi v kombinaciji z lesnimi toni ustvarjajo nepozabno doživetje, ki vas bo spremljalo ves dan.
Za najboljši učinek nanesite Maison Alhambra Pink Shimmer Secret na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesne mečice. Ta mesta proizvajajo toploto, ki pomaga razviti in poudariti dišavo čez dan. Pri nanosu držite stekleničko 15–20 cm od kože in rahlo razpršite. Ne pozabite nanesti dišave tudi na oblačila, ki lahko zadržijo vonj dlje. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da ne poškodujete molekul dišave.
Vodja ananas, grenivka, jagoda
Srce jasmin, lilija, orhideja, potonika, rdeče jagodičevje
Ozadje hrastov mah, lesne note, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730263
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00