Maison Alhambra Rose Seduction
parfumirana voda za ženske
100 ml za 11,98 €
Na zalogi, sreda 24. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
11,98 €

Maison Alhambra predstavlja svojo najnovejšo parfumsko vodo Rose Seduction, ki je popolno utelešenje elegance in ženstvenosti. Ta cvetlična dišava je kot ustvarjena za romantične večere in posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis. Rose Seduction je mojstrovina, ki združuje tradicionalen čar vrtnic z modernimi poudarki, in ponuja edinstveno čutno izkušnjo.
V osrčju te dišave se prepletajo nežni toni cvetov breskve in vrtnic, ki ustvarjajo harmonično povezavo nežnosti in elegance. Glava dišave vas očara z osvežujočo kombinacijo vrtnice in rožnatega popra, ki dišavi doda nenavadno sočnost in energijo. Osnova je sestavljena iz belega mošusa in lesnih tonov, ki parfumu dodajajo globino in prefinjenost, kar bo cenila vsaka ženska, ki hrepeni po luksuzu in prefinjenosti.
Maison Alhambra si s svojimi dišavami vedno prizadeva za popolnost in Rose Seduction ni izjema. Ta parfum je idealen spremljevalec za ženske, ki iščejo nekaj posebnega in želijo biti neustavljive. Steklenička s prostornino 100 ml je oblikovana s poudarkom na detajlih in estetiki, kar jo naredi ne le odlično dišavo, temveč tudi čudovit dodatek na toaletni mizi.
Za dosego maksimalnega učinka nanesite Maison Alhambra Rose Seduction na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta območja proizvajajo več toplote, kar pomaga, da se dišava bolje razvije in obdrži cel dan. Parfum nanesite z razdalje približno 20 centimetrov, da se dišava enakomerno porazdeli. Za dolgotrajen učinek lahko rahlo razpršite tudi na oblačila ali lase, vendar se izogibajte stiku z občutljivimi tkaninami ali nakitom. Poskrbite, da je koža čista in suha pred nanosom, da se dišava bolje oprime.
Vodja rožnati poper, vrtnica
Srce cvet breskve, vrtnica
Ozadje beli mošus, lesne note
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108735893
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00