Maison Alhambra Smoked Oud & Vanilla
parfumirana voda unisex

Odkrijte Maison Alhambra, kjer se zgodovina in razkošje prepletata v edinstvenih parfumskih kreacijah. Kolekcija Smoked Oud & Vanilla je utelešenje orientalske elegance in skrivnosti, ki vas popelje v svet eksotičnih dišav. Ta uniseks parfum je popolno utelešenje čutnosti in prefinjenosti, idealen za večerne dogodke, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Dišava se začne z zapeljivim dotikom koriandra in žafrana, ki v uvodu parfuma dodajata pikantno in začinjeno noto. Ko se dišava razvije, srce razkriva bogate in kremaste tone kave, plumerije, žitnih zrn in narcise, ki ustvarjajo očarljivo in privlačno vzdušje. Osnova dišave je resnično mojstrska, z nežnimi akcenti vanilije, semiša, tobaka in mahagonija, ki parfumu dodajo globino in dolgotrajen vtis.
Maison Alhambra Smoked Oud & Vanilla je izjemna izbira za tiste, ki iščejo nekaj nenavadnega in prefinjenega. Je dišava, ki se prilega večernim oblekam in elegantnim oblekam, zato je popoln sopotnik za gala večere ali druge pomembne dogodke, kjer želite zasijati. Ta parfum je odličen dodatek za vsakogar, ki ceni kakovosten in prefinjen stil.
Za najboljše rezultate nanesite parfumsko vodo Maison Alhambra Smoked Oud & Vanilla na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Ta področja oddajajo toploto, ki pomaga sproščati dišavo skozi ves dan. Pred nanosom se prepričajte, da je koža navlažena, kar zagotavlja boljšo oprijemljivost in trajnost dišave. Za poln učinek uporabite parfum po tuširanju, ko so pore odprte in se dišava bolje vpija.
Vodja koriander, žafran
Srce kava, narcis, plumerija, žitna zrna
Ozadje mahagoni, semiš, tobak, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290362340935
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00