Maison Alhambra The Memory Of Oud
parfumirana voda unisex
60 ml za 25,17 €
Na zalogi, sreda 24. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
25,17 €

Maison Alhambra je blagovna znamka, znana po svoji sposobnosti zajeti esenco luksuza in elegance v vsakem svojem izdelku. Njena linija The Memory Of Oud predstavlja vrh orientalske parfumerije zaradi svoje sposobnosti povezovanja tradicionalnih dišav s sodobnim slogom. Parfumska voda The Memory Of Oud je pravo mojstrsko delo, ki bo očaralo tudi najbolj zahtevne ljubitelje parfumov. Ta dišava je idealna izbira za večerne družabne dogodke ali intimne trenutke, ko želite pustiti nepozaben vtis.
Dišava The Memory Of Oud se začne z eksplozijo svežih sadnih tonov marakuje, nežno prepletenih z eksotičnim žafranom in sladko turško vrtnico. To uvodno aromo odpira pot do bogatega srca dišave, kjer se meša dragoceni oud z indonezijskim pačulijem in benzoinom. Ta kombinacija ustvarja globoko in čutno dišavno sled, ki vas obdaja in ovije v skrivnostno avro.
Osnova te kompozicije je utelešenje elegance in moči. Prevladujeta toni usnja in lesa Akigala, dopolnjeni z nežno ambro in labdanom. Sladka vanilija dodaja pridih topline in tako dopolnjuje to edinstveno dišavno simfonijo. Z The Memory Of Oud ste lahko prepričani, da bo vsak trenutek nepozabno doživetje.
Za najboljše rezultate nanesite parfumsko vodo The Memory Of Oud na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in območje za ušesi. Ta mesta so naravno toplejša, kar pomaga, da se dišava bolje razvije in dolgotrajno obstane. Za nežnejši učinek lahko dišavo nanesete na lase ali oblačila. Priporočljivo je tudi, da parfum shranjujete na hladnem in suhem mestu, da ohrani svojo kakovost in intenzivnost čim dlje.
Vodja marakuja, sadne note, turška vrtnica, žafran
Srce benzoin, indonezijski pačuli, oud
Ozadje ambra, labdanum, les Akigala, usnje, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290362340683
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00