Maison Alhambra Velvet Vert Secret Chic
parfumirana voda za ženske
100 ml za 9,65 €
Na zalogi, četrtek 18. 12. pri vas
Dostava od 3,90 €
11,82 € Najnižja cena, po kateri je bil izdelek na voljo v zadnjih 30 dneh. 9,65 €

Maison Alhambra je blagovna znamka, ki združuje eleganco in tradicijo z inovativnim pristopom k ustvarjanju dišav. Njihova kolekcija Velvet Vert Secret Chic je simbol ženstvenosti in prefinjenosti, pri čemer vsaka kapljica te parfumske vode pripoveduje zgodbo o nežnosti in skrivnosti. Ta dišava je namenjena ženskam, ki želijo biti nepozabne, in je idealna izbira za večerne dogodke ali romantične zmenke, ko želite pustiti trajen vtis.
Dišava Velvet Vert Secret Chic je cvetlična sanjarija, ki se začne z nežnimi toni vijoličnih listov. Ta nežen uvod prehaja v srce, polno šmarnic, ki dišavi dodajo svežino in lahkotnost. Osnova dišave je sestavljena iz čutnega mošusa, ki dišavi doda globino in trajen vtis. Ta harmonična kompozicija ustvarja edinstveno izkušnjo, ki je hkrati elegantna in skrivnostna.
Parfumska voda je pakirana v ekskluzivni steklenički, ki odraža luksuz in eleganco znamke Maison Alhambra. Ta dišava dokazuje, da lahko lepota in kakovost hodita z roko v roki, ter ženskam ponuja možnost, da izrazijo svojo osebnost in slog skozi edinstveno dišavo.
Za najboljši učinek nanesite parfumsko vodo Velvet Vert Secret Chic na pulzne točke, kot so zapestje, vrat ali za ušesi. Tako boste poskrbeli, da se bo dišava razvijala čez dan in vam nudila dolgotrajno aromatično izkušnjo. Izogibajte se drgnjenju nanesenih mest, da ne bi motili nežnih dišavnih komponent. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo nanesete tudi na lase ali oblačila, vendar pazite, da jih ne poškodujete.
Vodja listi vijolice
Srce šmarnica
Ozadje mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590707
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00