Maison Alhambra Victorioso
parfumirana voda za moške

Odkrijte svet Maison Alhambra z njihovo drzno in karizmatično dišavo Victorioso. Ta parfumska voda je popolno utelešenje svežine in elegance, ki očara s svojo globino in intenzivnostjo. Victorioso je ustvarjen za samozavestnega moškega, ki se ne boji izstopati iz množice. Ta dišava je idealna za poslovna srečanja ali večerne dogodke, kjer želite pustiti močan vtis.
Dišava se odpre s simfonijo svežih morskih tonov in iskrivega bergamota. Ti elementi takoj vzbudijo občutek svobode in neskončnih možnosti. V srcu dišave se skriva sofisticirana kombinacija lovorjevega lista in jasmina, ki kompoziciji dodaja globino in nežno eleganco. Osnovne note pa tvorijo zapeljivi ambergris, hrastov mah, pačuli in guaiak les, ki prinašajo dolgotrajen in uravnotežen zaključek.
Maison Alhambra je znana po svoji umetnosti združevanja tradicionalnih dišav z modernimi elementi. Linija Victorioso je odličen primer tega. Ta dišava ne le poudari osebnost nosilca, temveč prinaša tudi občutek razkošja in posebnosti, ki je neločljivo povezana s to znamko.
Za najboljše rezultate nanesite Victorioso parfumsko vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako se bo dišava postopoma sproščala in zdržala ves dan. Za intenzivnejšo izkušnjo lahko dišavo nanesete tudi na oblačila ali lase, vendar pazite, da je nanos zmeren, da ne obremenite čutov. Shranjujte stekleničko na hladnem in suhem mestu, da ohranite njeno kakovost.
Vodja bergamotka, morske note
Srce jasmin, lovorjev list
Ozadje ambergris, hrastov mah, les Guaiac, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730317
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00