Maison Alhambra Yeah Man Parfum
parfumirana voda za moške
Ni na zalogi

Odkrijte Maison Alhambra, blagovno znamko, ki je sinonim za inovacije in edinstvenost v svetu parfumov. Njihova kolekcija Yeah Man Parfum predstavlja vrhunec moške elegance in prefinjenosti. Ta parfum je zasnovan tako, da očara s svojo svežino in dinamiko, ki popolnoma ujame sodobnega moškega. Dišava je idealna za formalne večerne dogodke, kjer želite izstopati s svojo karizmatično avro.
Yeah Man Parfum je sveža dišava, ki se začne z eksplozijo aldehidov, jabolka, ingverja in grenivke. Ta kombinacija ustvarja iskriv in energičen uvod, ki vas takoj prevzame. V srcu dišave se razvije harmonična povezava sivke, žajblja in geranije, ki parfumu daje globino in eleganco. Osnovne note tonke, kadila, cedre in pačulija tvorijo trdno osnovo, ki zagotavlja dolgotrajen učinek in nezamenljiv podpis.
Z ustvaritvijo Yeah Man Parfum Maison Alhambra dokazuje, da zna združiti tradicionalne vrednote s sodobnimi trendi. Ta dišava je popoln spremljevalec za moške, ki želijo poudariti svojo osebnost in stil. Je izjemen parfum, ki vas bo spremljal v vseh pomembnih trenutkih vašega življenja.
Za optimalen učinek nanesite Yeah Man Parfum na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Pulzne točke ustvarjajo toploto, ki pomaga dišavi, da se razvije in sprošča skozi ves dan. Izogibajte se drgnjenju zapestij skupaj, da ne motite vonjne strukture. Za daljšo obstojnost nanesite parfum na kožo, ki je bila predhodno navlažena.
Vodja aldehidi, ginger, grenivka, jabolko
Srce geranija, sivka, žajbelj
Ozadje cedra, fižol Tonka, kadilo, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590745
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00