Maison Alhambra Zeno
parfumirana voda unisex

Odkrijte skrivnost Maison Alhambra z njihovo izjemno kolekcijo Zeno, ki prinaša edinstveno uniseks parfumsko vodo. Ta dišava je mojstrovina, ki vas popelje na čutno potovanje polno kontrastov in harmonije. Maison Alhambra je sinonim za luksuz in kakovost, in prav ta parfumska voda dokazuje njihovo strokovnost in strast do ustvarjanja nepozabnih dišav.
Zeno je dišava za tiste, ki iščejo nekaj izjemnega in svežega. V zgornjih notah se srečamo z osvežilnimi toni grenivke, bergamota, ananasa in pomaranče, ki so nežno dopolnjeni z vrtnico. Ta svež uvod vas popelje v srce, kjer se prepletajo bogastvo hijacinte, lotosa in šmarnice z eleganco perunike, frezije in vijolice. Vonj jabolka in gardenije dodajata srcu parfuma lahkotnost in igrivost.
Osnova te dišave je bogata mešanica bora, pačulija, belega mošusa, ambre in cedre, ki jo dopolnjuje skrivnostno kadilo. Ta kombinacija ustvarja globok, lesen karakter, ki je idealen za večerne dogodke in posebne priložnosti. Maison Alhambra Zeno je dišava, ki pusti nepozaben vtis in postane vaša zanesljiva izbira za najpomembnejše trenutke.
Za najboljše rezultate nanesite parfumsko vodo Maison Alhambra Zeno na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te točke naravno oddajajo toploto, ki pomaga dišavi razviti njen polni potencial. Za daljšo obstojnost lahko rahlo poškropite tudi po oblačilih ali laseh, vendar se izogibajte neposredni uporabi na občutljive tkanine. Ne pozabite, da je manj včasih več, zato sta dovolj ena do dve pršili, da dišava pusti trajen vtis.
Vodja ananas, bergamotka, grenivka, pomaranča, vrtnica
Srce frezija, gardenija, hijacinta, iris, jabolko, lotos, vijolica, šmarnica
Ozadje ambra, beli mošus, bor, cedra, kadilo, pačuli
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok., Pri stiku z očmi takoj sperite z vodo.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730348
Maison Alhambra je mlada blagovna znamka parfumov iz Združenih arabskih emiratov, ki je nastala okoli leta 2020 pod okriljem podjetja Lattafa Perfumes Industries L.L.C., enega najvidnejših igralcev na področju bližnjevzhodne parfumerije. Od samega začetka se osredotoča izključno na dišave in je v nekaj letih lansirala več deset do sto parfumskih kompozicij za ženske, moške in uniseks občinstvo, s čimer si je hitro utrdila močan položaj v segmentu dostopnega luksuza. Zgodovina znamke je povezana z ambicijo prenesti bogato orientalsko parfumsko tradicijo v moderno, globalno razumljivo obliko in jo ponuditi širšemu občinstvu. Zaradi dinamičnega tempa novosti in pametnega povezovanja z uspehom matične znamke Lattafa se je Maison Alhambra v kratkem času uveljavila na mednarodnih e-trgovinah in v zbirkah navdušencev niche in oblikovalskih dišav.
Filozofija Maison Alhambra temelji na ideji, da kakovostna, izrazita in dolgotrajna dišava ne sme biti nedosegljiv luksuz. Znamka večinoma dela s parfumsko vodo (Eau de Parfum) in se osredotoča na bogate, dobro zasnovane kompozicije, ki pogosto reinterpretirajo priljubljene akorde iz niche in vrhunske parfumerije – od orientalsko-začimbnih preko cvetlično-sadnih do lesno-jantarnih tonov. Poudarek je na trdnem obstanku in projekciji, elegantni, a preprosti steklenički in splošnem vtisu "dostopne ekskluzivnosti". V okviru etike in trajnosti se znamka drži standardov, običajnih za sodobne parfumske hiše v regiji, osredotoča pa se predvsem na vsebino – torej na dišavo samo – in na to, da stranka dobi kar največ za svojo ceno. Komunikacija znamke je v duhu sodobnega orientalskega luksuza: vizualna podoba in imena dišav pogosto namigujejo na evropsko eleganco in arabsko dediščino, kar ustvarja privlačen most med Zahodom in Vzhodom.
V asortimanu Maison Alhambra prevladujejo parfumske vode v praktičnih volumnah okoli 80–100 ml, ki pokrivajo širok spekter stilov – od svežih citrusno-cvetličnih kompozicij do globokih, začimbnih in jantarnih dišav. Med izrazite kolekcije in linije spadajo na primer ženske dišave kot so Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ali La Vivacité, ki so priljubljene zaradi svoje ženstvenosti in nosljivosti v vsakdanjem življenju, pa tudi uniseks ali izrazitejše kreacije kot so Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ali moška linija Jean Lowe. Marsikateri od teh parfumov so v skupnosti cenjeni kot kakovostne alternative ikoničnim niche in oblikovalskim dišavam, pogosto s presenetljivo dobro obstojnostjo in intenzivnostjo. Maison Alhambra je tako idealna izbira za stranke, ki iščejo sodobne, izrazite in pogosto izvirno zasnovane dišave z pridihom orientalskega luksuza, a hkrati želijo ostati v razumnih finančnih okvirih in radi odkrivajo nove olfaktorne izkušnje brez kompromisov pri kakovosti.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00