Mont Blanc Presence
Toaletna voda za moške

Mont Blanc, sinonim za razkošje in eleganco, predstavlja toaletno vodo Presence, namenjeno moškim, ki cenijo kakovost in slog. Ta dišava je popoln spremljevalec za pomembne poslovne sestanke ali večerne družabne dogodke, kjer želite pustiti nepozaben vtis.
Dišava Presence je mojstrsko sestavljena iz skrbno izbranih sestavin, ki ustvarjajo edinstven lesni značaj. V zgornjih notah se srečate z osvežujočo kombinacijo kardamoma, bergamota, ingverja in cimeta, ki takoj pritegne in prebudi čute. Srce te toaletne vode tvorijo nežni toni žajblja, heliotropa in jabolka, ki kompoziciji dodajajo globino in nepričakovano svežino.
Osnova dišave je postavljena na harmonični mešanici belega mošusa, jagod berberisa, sandalovine in tikovine skupaj z ambro. Te sestavine zagotavljajo dolgotrajen in intenziven zaključek, ki ostane na koži ves dan. Mont Blanc Presence je idealno darilo za moške, ki želijo svojemu slogu dodati prefinjenost in eleganco.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Presence na pulzne točke, kot so zapestje, vrat in za ušesi, kjer se dišava zaradi telesne toplote najbolje razvije. Za daljšo obstojnost dišave priporočamo plastenje z drugimi izdelki iz linije Presence, kot sta deodorant ali mleko za telo. Izognite se drgnjenju nanesenih mest, da se dišava ne razgradi in ne izgine prehitro. Stekleničko hranite na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe.
Vodja bergamotka, cimet, ginger, kardamom
Srce heliotrop, jabolko, žajbelj
Ozadje ambra, beli mošus, jagodičje česmina, sandalovina, tikov les
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
InterParfums Inc.
www.montblanc.com
EAN: 3386460028332
Blagovna znamka Mont Blanc je nastala v Nemčiji leta 1906 po zaslugi vizionarjev Augusta Ebersteina, Alberta Vossa in Clausa-Johannesa Vossa. Njihov prvotni namen združiti popolno obrt z inovacijami je blagovno znamko spremenil v simbol izjemnosti, ki se je sprva uveljavila z luksuznimi pisalnimi potrebščinami. Sčasoma je razširila svoje področje in postala sinonim za izbran slog, natančnost in brezčasno eleganco, kar dokazuje tudi uspešna širitev na področje dišav in dodatkov. Pomemben mejnik v zgodovini znamke je bila predstavitev legendarnega peresa Meisterstück leta 1924, ki je definiralo njen položaj med svetovno elito.
Filozofija Mont Blanc temelji na vrednotah tradicije, kakovosti in občutka za podrobnosti. Blagovna znamka daje poudarek izbiri plemenitih materialov in skrbni izdelavi, pri čemer je vsak izdelek odraz mojstrske obrti in spoštovanja do zgodovine, obenem pa odprtosti za ustvarjalnost. Na področju parfumov in kozmetike se navdihuje z eleganco mestnega življenja in lepoto narave, kar se odraža v originalnih sestavah dišav in dizajnu stekleničk. Mont Blanc v svoji komunikaciji stavi na diskreten luksuz in nagovarja osebnosti, ki se ne bojijo izstopati iz množice – med ambasadorji in oboževalci znamke je na primer Hugh Jackman.
V asortimanu Mont Blanc prevladujejo moški in ženski parfumi, modni dodatki in luksuzne pisalne potrebščine, ki jih je znamka povzdignila na raven umetniškega predmeta. Med ikonične izdelke spada predvsem kolekcija Legend, ki izstopa s svojo brezčasno sestavo in je stalnica med moškimi dišavami, ali elegantna ženska linija Signature. Blagovna znamka redno predstavlja omejene izdaje parfumov in oblikovalskih dodatkov v zbirateljskih količinah, ki jih bo cenil vsak ljubitelj ekskluzivnosti. Mont Blanc je idealna izbira za tiste, ki iščejo prefinjenost, slog in kakovost, in to v vsakem detajlu svojega vsakdana.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00