Nike Ultra Green Man
Toaletna voda za moške

Nike Ultra Green Man je mojstrovina blagovne znamke Nike. Ta toaletna voda s prostornino 30 ml prinaša sofisticirano mešanico lesnih tonov, ki očarajo s svojo eleganco in svežino. Vonj se začne s svežo glavo, sestavljeno iz jabolka, grenivke in bergamota, ki ustvarjajo prvi vtis poln energije in vitalnosti. Je idealna izbira za moške, ki želijo izstopati med delovnim dnem ali večernim srečanjem.
Srce dišave Ultra Green Man je bogato in toplo zaradi kombinacije medu, lesa, vodnih tonov in cedre. Ta plast prinaša globoko in hkrati neustavljivo čutnost, ki je popolna za večerne priložnosti ali posebne dogodke. V osnovnih tonih najdemo vaniljo, sandalovino, pačuli in mošus, ki zagotavljajo dolgotrajen in nepozaben vtis.
Toaletna voda Nike Ultra Green Man je zasnovana za moške, ki cenijo kakovost in želijo biti zaznani kot karizmatični in samozavestni. Njena lesna kompozicija z pridihom sladkosti in svežine je popoln sopotnik na poti do uspeha.
Za najboljši učinek nanesite Nike Ultra Green Man na pulzne točke, kot so zapestje, vrat in za ušesi. Tako bo vonj postopoma sproščal in puščal trajen vtis. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da se vonj ne razgradi prehitro. Stekleničko hranite na hladnem in suhem mestu, stran od neposredne sončne svetlobe, da ohranite svežino in intenzivnost vonja.
Vodja bergamotka, grenivka, jabolko
Srce cedra, les, med, vodne note
Ozadje mošus, pačuli, sandalovina, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
DE RUY PERFUMES S.A
www.deruyperfumes.com
EAN: 8414135873606
Blagovna znamka Nike v segmentu dišav in kozmetike prihaja iz Španije, njena zgodovina pa sega v leto 1929, ko je bila uradno registrirana blagovna znamka. Za njo stoji ustvarjalec, ki ga je očarala grška mitologija, in je izbral ime boginje zmage "Atenea Nikè" kot simbol energije, dinamike in uspeha, ki naj bi se odrazili v celotni liniji parfumov in kozmetike. Ta španska znamka Nike nima nič skupnega z ameriško športno firmo; od začetka se osredotoča izključno na svet dišav in nege. Pod okriljem podjetja De Ruy Perfumes se je postopoma razširila v mednarodno prodajano parfumsko blagovno znamko, ki od 90. let naprej predstavlja nove kompozicije in kolekcije za ženske in moške.
Filozofija Nike Perfumes temelji na dostopnem, vsakdanjem dojemanju dišave, ki naj bi prinesla občutek zmage v vsakdanjem življenju – naj gre za šport, delo ali prosti čas. Znamka se osredotoča na moderne, energične kompozicije, ki pogosto uporabljajo sadne, cvetlične in lesne tone ter ustvarjajo svež, športno naravnan značaj. V portfelju se pojavljajo lahkotne dnevne dišave kot tudi izrazitejše večerne kreacije, na primer v okviru kolekcije Nike Colors Premium Editions, ki je navdihnjena z nočno atmosfero in intenzivnejšimi čustvi. Poudarek je na praktični embalaži in prijetni vsakdanji uporabnosti, da dišave postanejo enostaven del osebnega stila, bodisi pri športu, v mestu ali na poti.
Asortiman Nike na področju lepote sestavljajo predvsem toaletne in parfumirane vode za ženske in moške, dopolnjene s telesnimi spreji in drugimi dišavnimi izdelki, ki sledijo priljubljenim linijam. Med klasike spada na primer ženska dišava Nike Woman s cvetlično-sadnim in rahlo gurmanskim značajem, ki združuje tone bergamota, čaja, breskve ali ananasa s cvetličnim srcem in slajšo osnovo s čokolado in vanilijo. V moškem segmentu izstopajo moderne kompozicije kot sta Nike Blue ali Nike Graphite iz kolekcije Colors Premium Editions, ki delajo s kombinacijo svežih sadnih tonov, aromatičnih zelišč in lesnih ali usnjenih akordov za izrazitejši večerni vtis. Zaradi široke palete dišav v različnih koncentracijah in volumnov je znamka idealna za tiste, ki iščejo cenovno dostopne, športno naravnane in enostavno nosljive parfume za vsakodnevno uporabo in prosti čas.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00