Nina Ricci Bella
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Toaletna voda Nina Ricci Bella predstavlja utelešenje moderne ženskosti in svežine, ki vas bo očarala s svojo edinstveno kompozicijo. Ta dišava iz kolekcije Bella je popoln spremljevalec za vse ženske, ki si želijo energije in veselja vsak dan. Nina Ricci, blagovna znamka z dolgoletno tradicijo, prinaša to cvetlično dišavo kot del svoje ikonične linije, ki je sinonim za eleganco in šarm.
Dišava Bella se začne s svežimi toni limone in zelene mandarine, ki skupaj s krhko rabarbaro ustvarjajo iskriv uvod. Ta osvežujoč začetek postopoma prehaja v srce, kjer se razvijajo nežni cvetlični akordi frezije in vrtnice. Ti cvetovi dajejo dišavi nepozaben značaj in ustvarjajo harmonijo, ki je tako očarljiva kot vznemirljiva. Osnovo nato tvorita topla vanilija in čutni beli mošus, ki dišavi dodajata globino in trajnost.
Nina Ricci Bella je idealna izbira za romantične večere in slavnostne priložnosti, ko želite poudariti svojo ženskost in čar. Ta dišava vas bo obdala z avro elegance in pustila nepozaben vtis na vsakem koraku. S prostornino 80 ml je popoln dodatek k vaši zbirki, ki vam nudi občutek razkošja in samozavesti.
Za najboljši učinek nanesite Nina Ricci Bella toaletno vodo na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Ta področja telesa oddajajo toploto, ki pomaga dišavi razviti svojo polno lepoto in intenzivnost. Za dolgotrajen učinek priporočamo plastenje dišave z mlekom za telo ali kremo iz linije Bella, s čimer okrepite njeno intenzivnost in obstojnost. Izogibajte se drgnjenju zapestij, da ne bi motili vonjne strukture.
Vodja limona, rabarbara, zelena mandarina
Srce frezija, vrtnica
Ozadje beli mošus, vanilija
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370332350
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00