Nina Ricci L'Air du Printemps
Toaletna voda za ženske

Dobrodošli v svetu nežnosti in elegance z Nina Ricci. Toaletna voda L'Air du Printemps je praznovanje pomladi in ženskosti, ki očara vsako žensko s svojo sofisticirano kompozicijo. Nina Ricci, blagovna znamka znana po svoji prefinjenosti in pozornosti do detajlov, prinaša v to dišavo pridih narave in svežine. Idealna izbira za pomladne in poletne dni, ko se želite počutiti sveže in polne energije.
Dišava L'Air du Printemps se začne z nežnimi cvetličnimi toni, ki se prepletajo z osvežujočim limonom in romantično vrtnico. Ta edinstvena kombinacija na začetku dišave vas takoj pritegne in pripravi na prihajajočo izkušnjo. Srce dišave cveti z eksotičnim cvetom frangipani in zapeljivim jasminom, ki dodajata dišavi globino in čutnost. V osnovi se združijo toni cedre Virginia, mošusa, sladke hruške in toplega sandalovine, kar ustvarja harmoničen in dolgotrajen vtis.
Ta toaletna voda je idealna za romantične večere in posebne priložnosti, ko želite pustiti nepozaben vtis. Dišava Nina Ricci L'Air du Printemps je simbol elegance in naravne lepote, ki poudari vašo edinstvenost in ženskost. Prepustite se tej dišavi, ki je pravi dragulj v kateri koli zbirki parfumov.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Nina Ricci L'Air du Printemps na pulzne točke vašega telesa, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Na ta način se bo dišava razvila in zdržala dlje. Za nežnejši in bolj svež vtis lahko dišavo rahlo razpršite tudi na oblačila ali lase. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da se dišava ne razgradi prehitro. Ne pozabite, da je manj včasih več, zato nanašajte z občutkom, da dosežete optimalen rezultat.
Vodja cvetlične note, limona, vrtnica
Srce cvet frangipani, jasmin
Ozadje cedra Virginia, hruška, mošus, sandalovina
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370301820
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00