Nina Ricci Les Sorbets de Nina
Toaletna voda za ženske

Odkrijte čar Nina Ricci s kolekcijo Les Sorbets de Nina, ki vas popelje v svet sladkih in osvežujočih tonov. Ta toaletna voda je kot nalašč za pomladne in poletne dni, ko želite biti lahkotni in polni energije. Dišava Les Sorbets de Nina je navdihnjena s svežino italijanskih sorbetov in je zapakirana v elegantnem steklenički v obliki jabolka, kar je značilno za Nina Ricci.
Dišava se začne s svežim pridihom limone, mandarine in maline, ki ji dajejo sadni in sočen začetek. Ti osvežujoči toni vas popeljejo na soncem obsijan vrt, kjer se lahko prepustite poletnim radostim. V srcu dišave vas presenetijo nežni cvetlični akordi jasmina in gardenije, ki prinašajo romantično in ženstveno eleganco.
Osnova Les Sorbets de Nina je sladka pralina, ki dišavi dodaja čutnost in globino. Ta edinstvena kombinacija naredi to toaletno vodo idealno izbiro za priložnosti, kot so poletni festivali, vrtne zabave ali romantični večeri na prostem. Prepustite se tej čarobni dišavi in odkrijte svet Nina Ricci v vsej svoji lepoti.
Da bo dišava Les Sorbets de Nina trajala čim dlje, jo nanesite na pulzne točke, kot so zapestja, vrat ali za ušesi. Na teh toplih mestih se dišava bolje razvije in traja dlje časa. Za bolj nežen učinek lahko dišavo razpršite pred seboj in stopite skozi dišeči oblak. Ta tehnika zagotovi, da dišava enakomerno prekrije celotno telo in vam podari lahek vonj, ki vas spremlja skozi ves dan.
Vodja limona, malina, mandarina
Srce gardenija, jasmin
Ozadje praline
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370348511
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00