Fotografija je pripravljena
Nina Ricci Nina Fleur
Toaletna voda za ženske
30 ml za 25,86 €
Na zalogi, petek 2. 1. pri vas
Dostava od 3,90 €
25,86 €

Nina Ricci je sinonim za eleganco in čar, njena nova kolekcija Nina Fleur pa to le potrjuje. Ta toaletna voda je čutna kombinacija svežih citrusnih tonov, ki vas takoj popeljejo v svet poln optimizma in veselja. Nina Ricci Nina Fleur prinaša nežne dotike italijanske limone in svežega jabolka Granny Smith, katerih povezava ustvarja osvežujočo in poživljajočo atmosfero.
V srcu te dišave se razvija čudovit cvet pomaranče in nerolija, ki dišavi dodaja mehkobo in ženstvenost. Ta cvetlični objem je idealen za romantične večere ali za dni, ko želite občutiti dotik poletja na svoji koži. Nina Fleur je zasnovana tako, da vam prinaša košček narave in harmonije, vsak trenutek, ko se odločite, da jo uporabite.
Osnovo sestavljajo belo mošus in cedra, ki dišavi dodajata globino in dolgotrajen značaj. Ta kombinacija ustvarja nežen in naraven vtis, ki je odličen za vsakodnevno nošenje. Z volumnom 30 ml je Nina Ricci Nina Fleur idealen sopotnik v torbici, pripravljen, da vas kadarkoli osveži in poživlja.
Za najboljši učinek nanesite Nina Ricci Nina Fleur na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesnimi mečicami. Te točke telesa naravno oddajajo toploto, ki pomaga sproščati dišavo skozi ves dan. Da bi podaljšali obstojnost dišave, je priporočljivo, da parfem nanesete na dobro navlaženo kožo. Izogibajte se drgnjenju zapestij po nanosu, da ne bi motili vonjne sestave. Ta toaletna voda je nežna in osvežujoča, idealna za vsakodnevno nošenje, kadarkoli potrebujete poživitev.
Vodja italijanska limona, jabolko Granny Smith
Srce cvet pomaranče, neroli
Ozadje beli mošus, cedra
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370357346
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00