Nina Ricci Nina Pop
Toaletna voda za ženske

Nina Ricci predstavlja svojo očarljivo toaletno vodo Nina Pop, ki je praznovanje radosti in ženskosti. Ta dišava uteleša duh igrivosti in elegance, ki ga blagovna znamka Nina Ricci prinaša v svet parfumov. Praznujte vsak trenutek s to cvetlično kompozicijo, ki je popoln sopotnik za slavnostne dogodke in večerna srečanja.
Dišava Nina Pop je mojstrska simfonija, ki se začne s svežimi toni limone in limete. Ti poživljajoči akordi vas takoj prenesejo v razcvetel vrt poln svetlobe in energije. V srcu dišave se skriva sladkost pralin, dopolnjena z očarljivim durmanom, jabolkom in nežno potoniko, ki prinaša romantično in hkrati moderno noto. Osnova dišave je zgrajena na mošusu, ki dodaja globino in čutnost, medtem ko cedra in ponovni toni jabolka zagotavljajo trajen vtis.
Nina Pop ni le dišava; je izraz osebnosti in stila. Ta toaletna voda je odlična izbira za tiste, ki želijo poudariti svojo edinstvenost in očarati okolico. Oblikovanje stekleničke, navdihnjeno s pravljičnim svetom, je popoln dodatek tej dišavi in bo v vašo zbirko parfumov prineslo šarm in izvirnost.
Za najboljši učinek nanesite toaletno vodo Nina Pop na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Te površine naravno oddajajo toploto, ki pomaga, da se dišava popolnoma razvije in traja dlje. Za nežnejšo in enakomernejšo dišavo lahko tudi rahlo popršite v zrak in stopite skozi oblak dišave. Prepričajte se, da izdelek shranjujete na hladnem in suhem mestu, da ohranite njegovo kakovost in intenzivnost.
Vodja limeta, limona
Srce jabolko, navadni kristavec, potonika, praline
Ozadje cedra, jabolko, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370323105
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00