Nina Ricci Nina
Toaletna voda za ženske
Ni na zalogi

Nina Ricci Nina je ikonična toaletna voda, ki uteleša čar in privlačnost sodobne ženske. Ta dišava je del legendarne kolekcije Nina priznane znamke Nina Ricci, znane po svoji elegantni in brezčasni zasnovi. Dišava je navdihnjena z mladostnim duhom in nežno ženstvenostjo, kar jo naredi idealno izbiro za romantična srečanja ali večerne sprehode.
V sestavi te magične dišave se prepletajo sveži toni limone Amalfi in limete v zgornjih notah, ki ustvarjajo osvežujoč uvod. Srce dišave je sladko in zapeljivo, z delikatnimi akordi pralin, potonike, jabolka Granny Smith in skrivnostnega durmana. Osnovne note jabolčnega lesa, cedre Virginia in mošusa dodajajo dišavi globino in dolgotrajen vtis.
Oblika stekleničke je prav tako očarljiva kot sama dišava. V obliki jabolka z elegantnimi linijami je toaletna voda Nina simbol prefinjenosti in nežnosti. Ta parfum je idealen dodatek za ženske, ki želijo izraziti svojo individualnost in šarm. Njegov lesni značaj s pridihom sladkosti zagotavlja, da bo postal vaš priljubljen spremljevalec na vsakem koraku.
Za maksimalni učinek priporočamo, da toaletno vodo Nina Ricci Nina nanesete na pulzne točke, kot so zapestja, vrat in za ušesi. Tako se bo dišava bolje razvila in trajala dlje. Pred nanosom se prepričajte, da je koža čista in suha. Idealno je, da jo uporabite po prhanju, ko so pore odprte in dišava bolje prodre. Izogibajte se drgnjenju zapestij med seboj, da se dišava ne spremeni in ohrani svojo naravno svežino in globino.
Vodja limeta, limona Amalfi
Srce jabolko Granny Smith, navadni kristavec, potonika, praline
Ozadje cedra Virginia, les jablane, mošus
Vnetljivo., Izogibajte se stiku z očmi., Shranjujte izven dosega otrok.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370180760
Blagovna znamka Nina Ricci izvira iz Francije in je bila ustanovljena leta 1932 v Parizu. Njena ustanoviteljica je bila italijanska oblikovalka Maria Adélaide Nielli, znana kot Nina Ricci, skupaj s svojim sinom Robertom Riccijem. Prav kombinacija Nininega smisla za eleganco in krojaške umetnosti z Robertovim poslovnim talentom je ustvarila ikonično modno hišo, ki je hitro zaslovela po nežnosti, ženstvenosti in romantiki svojih modelov. Ključni mejnik je bila predstavitev parfuma L’Air du Temps leta 1948, ki je postal svetovni simbol svobode in optimizma ter še danes spada med najbolje prodajane dišave na svetu.
Filozofija Nina Ricci temelji na brezčasni eleganci, nežnosti in ženski prefinjenosti. Znamka daje poudarek na kakovost materialov, natančno obdelavo in spoštovanje tradicije visoke mode, hkrati pa zna odgovoriti na sodobne trende. Ustvarja izdelke, ki poosebljajo francoski šarm in poetiko, ne le v modi, temveč tudi v svetu parfumov. V svojih kolekcijah se pogosto navdihuje z umetnostjo in naravo, kar izdelkom daje avtentičen in sanjski značaj. Znamka se izogiba pretiravanju in namesto tega stavi na čistost linij in harmonijo, kar cenijo tudi številne znane osebnosti – med velike občudovalke so spadale na primer Grace Kelly ali Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci obsega predvsem parfume, ki so osvojili milijone oboževalcev po vsem svetu. Poleg legendarne dišave L’Air du Temps so zelo priljubljene tudi kolekcije Nina, Luna ali Les Belles de Ricci, ki izstopajo po igrivosti in nežnosti. Znamka se osredotoča tudi na ekskluzivne omejene izdaje, ki redno nagovarjajo ljubitelje edinstvenih dišavnih doživetij in zbiratelje. Izdelki Nina Ricci so idealna izbira za ženske, ki iščejo sofisticirano eleganco, želijo poudariti svojo osebnost in hrepenijo po dišavi, ki jih bo vsak dan spremljala z lahkotno plemenitostjo.
Oglejte si odgovore na najpogostejša vprašanja strank. Če imate kakršno koli vprašanje, vam bodo naši strokovnjaki z veseljem pomagali.
od ponedeljka do petka: od 9:00 do 17:00